Hogen Bogen

Tony,máš se na co těšit..

Včerejší výjezd na bývalý vysílač NATO na vrcholu Eckstein 1073m v pohoří Hogen Bogen v německém příhraničí,jsem pojal jako opětovně poznávací/..jsem tu již potřetí/,pro chystaný výjezd s Tonym,druhým členem silničářské sekce Elite vysočanského týmu.Minulé dva výlety na treku celkem v pohodě,ten včerejší na silničce určitě nejnamáhavější-takhle jsem se nenadřel ani v Alpách.Zpáteční cesta táhlá dlouhá stoupání,žádné serpentinky na odpočinutí,dnes vskutku bohaté rozmezí 12-19% sklonu,stín jen v tichu lesních velikánů,vedro.
Trasa:Nýrsko-Sv.Kateřina-Rittsteig-Neukirchen-Au-Schwarzenberg-vrchol Eckstein-Rimbach-Hundzel-Höllhöhe-Kolmstein-Neurittsteig-Helmhof/Zadní Chalupy-Nýrsko celkem 86km.
Rittsteig,odbočka na Buchermühle a po obsužných farmářských silničkách objedeme masiv Hogen Bogen.Vysílače uvidíme ze všech světových stran..mohli jste mít i letecký snímek,ale netěšte se.Na vrcholu si totiž jeden nadšenec fotil celý komplex pomocí dronu/mimochodem určitě zakázané,ale žádný problém,když přes zákaz ignoroval dvě záchytná parkoviště a vyjel až před komplex se svým sedmičkovým BMW/a odmítl mi dovolit vyfotit si ovládací obrazovku,s argumentem:.."že je little windy a musí držet joystiky oběma rukama".


Dolní parkoviště,začátek stoupání.


Na vrcholu přesně tolik kilometrů z Nýrska..




Foto díky dvěma cyklistům z Domažlic.


Také díky..vedlejší vrchol Ahornriegel s turistickou chatou,konečnou stanicí sedačkové lanovky a místo s jedinečným,dalekým rozhledem do česko-německého příhraničí.


Sjezd z Ecksteinu,podobné číslovky mne ale provázely po celý zbytek zpáteční cesty domů.


Totálně prosolený,sluncem ubitý,tak honem doma pod sprchu..o tom se mi zdálo celou zpáteční cestu,sušit se bude zítra,zbývá ještě jeden den volnaUsmívající se.

Komentáře

  1. Tony,třešnička na závěr:zpátky přes Zadní Chalupy,jak jsme spolu jeli minule přes hranice při cestě tam.Sjel sem ty dvě hrozný serpentiny z rozcestí na Rittsteig a v tom 3km stoupání ke statku Helmhof u hraniční lávky potkávám pilně pracující buldozery a dělají nový koberec.Nechtělo se mi to šlapat zpátky a jet zase přes Sv.Kateřinu a taky mne honil čas,tak jsem to celý stoupání musel jít s kolem v ruce a bořit se v rozhrabaný vrstvě hlíny,kamenů a kousků starýho asfaltu-děsný vopruz!V závěru ještě silná křeč ve stehně,myslel jsem,že půjdu pěšky až do Nýrska.

    OdpovědětVymazat
  2. Fanoušku,chtělo to víc odvahy...titulek mě navnadil...a Ty lezeš do sprchy oblečený

    OdpovědětVymazat
  3. A moc děkuji za milé přání. Dovolenou si užiju,tedy pokud se mi podaří vše nacpat do kufru a dodržet váhový limit

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Zdenička má pravdu..Houbičkovi jsme dnes popřáli a zítra to samé přejeme Emíliovi!

    OdpovědětVymazat
  5. Pozdrav smirakum z prosluneneho ostrova ;). Mas dobry casovy odhad,ubytovali jsme se a uz sli na plaz. Jen ty nove plavky mi nikdo nekoupil. Mejte se jak chcete,pa Z.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat