40:15,game Geisler

Vzácná návštěva na plzeňských Slovanech..

Možná ve stínu letošního Wimbledonu,ale zcela jistě se stejným enthuiasmem a zaujetím,prožívají víkendový turnaj veteránů,účastníci na tenisových kurtech plzeňské Lokomotivy.Turnaj rozvržený do dvou víkendových dnů se koná pod patronací čestného ředitele turnaje,pana ing.Jasenčáka z CDP Praha.Pozvánku do kategorie 65+ obdržel i Železný Karel a sobotní dopoledne jsem tedy měl možnost strávit s doyenem našeho týmu i já.
Čestný ředitel turnaje,ing.Jasenčák se dostaví pravděpodobně až na zítřejší předávání cen,našeho zástupce jsem vyfotil "alespoň" s legendou organizování drážních tenisových turnajů,techn.ředitelem ing.Kotaškou.


Hraje se na několi kurtech současně.


První Karlův zápas-Moravec vs.Geisler 6:1,6:2.


Pavouk nejstarší veteránské kategorie 65+.


Občerstvení před dalšími zápasy.

Komentáře

  1. Tam se chystal můj táta, nevyšlo to kvůli zdravotním problémům

    OdpovědětVymazat
  2. Ano,legenda..ten p.Kotaška to snad už dělal,ještě když jsem hrával drážní tenisové turnaje na Lokomotivě Pha!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat