Ve Vizovicích dnes opatrně,místní medicínu si raději schovejte zítra večer na puchýře

Nedá si pokoj,nedá..

..Ahoj brácho,v pátek vyrážím do neznáma..přihlásil jsem se na Hostýnskou 108,což je závod na 111 km v Hostýnských Vrších.V životě jsem ani neušel více než 60 km,tak to bude velká neznámá.Snad to dokončím,limit je 26 hodin,start v sobotu v 1.30h ráno ve Vizovicích.Drž mě palce!Ahoj H.
Nejenom podle zkratky odesílatele,ale i podle obsahu esemesky jste určitě poznali,kdo mi zprávu posílá..takové avízo nedostanete ani od Gurmána nebo Senoše,já bych to nedal určitě,neboť cyklo kategorie se nekoná a třeba i Dusič poznamenal,že by možná risknul jen dětskou kategorii,ale od Houby čas od času klidně.Ten letos vynechal maratonskou sezónu,ale z nějakého důvodu mu učarovala přípona ultra..to ví jen Bůh a pí.Houbičková,a poslal přihlášku.


Podívejte se na propozice závodu,ale scrollujte od hlavního "turisticko-běžeckého" závodu-ten je přeci jen na 64km!-až do půlky stránky k doprovodnému závodu na 111km,tam je přihlášen náš týmový druh.Další zprávy od Houby,nebo nedej bože od organizátorů,opět v komentáříchUsmívající se

Komentáře

  1. Po půlnoci mají ještě padat Perseidy,Hubka to bude mít po startu s ohňostrojem nad hlavou,ale stejně radím raději koukat pod nohy,než Pánu Bohu do oken..

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj bracho,mame roztazeny spacak v telocvicne v Rajnochovicich,kde bude zitra vecer cil.Snad se tam dohrabu..Ted transfer busem na start do Vizovic,tam budeme asi 3 hodiny okounet a v 1.30 to vypukne.Nic me neboli,ale fakt nevim,co me ceka.Kdyz to dam do zitra do tmy do cile,budu spokojen.Tak pa H.

    OdpovědětVymazat
  3. Číslo 5 ještě žije!?..ano,alespoň teď,90 min před startem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj bracho,tak jsem v poradku v cili!Cas bude kehce pres 18 hodin,coz je bozi.Telo to celkem prezilo bez uhony,mam jen puchyre na patach a zadek jak orangutan.Pocasi lepsi byt nemohlo,cely den pod mrakem a okolo 15 stupnu.Mam toho ale dost,jdu na veceri.Drz se H.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Tak to je dobrý,já se mám držet Hubka jde na večeři po špičkách jak baleťák,paty na kost rozedrané,večeře jen v bufetu na stojáka,neb se nemůže posadit,ale já se mám držet.. .

    OdpovědětVymazat
  6. Velká gratulace k dosažení cíle. Těžko představitelná záležitost.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat