Za podzimními výhledy

A taky něco pro pamětníky..

Astronomický podzim začal před pár dny,čekají nás podzimní výlovy a podzimní výjezdy za podzimními výhledy,a taky už na podzimním/zimním kole s blatníčky..výlov jsem tady na Šumavě sice ještě nezažil,ale výhledů jsem si při dnešním výletu užil dost a dost.Oblíbená trasa:Nýrsko-Zadní Chalupy-Neurittsteig-Buchetbühl-Frahelsbruck,dnes s odbočkou podél jednokolejky do Arrachu,výjezd několika serpentin na Eck/jednou již s Karlem,pak na Gr.Arber/ a zpět-Lohberg a jako vyvrcholení opět vystoupat po točité Glasstrasse podél hraničního hřebene na Brennes,opět k lanovce na Gr.Arber a pak již jen sjezdová odměna do Alžbětína.Při odjezdu z Plzně sluníčko,pak celou cestu až do Nýrska bílá mlha,ale když jsem v Nýrsku nasedal na kolo,tak se počasí začalo přibližovat cyklistovu ideálu-v lese zima,ale při stálém stoupání to nevadilo a na německé straně již jen bezvětří a sluníčko,takže až do Alžbětína v oblíbené kombinaci krátký/krátký,ani jsem v závěrečném sjezdu vestu neoblékal.Celkem 68km,převody 39 x 26,tři hodinky na pohodu,ani jsem se nezpotil.
Zadní Chalupy,ještě 1km na přechod a pak jsem zvědavý,jestli je už sjízdná silnička od hraničního statečku dolů do Hinterhelmhofu,kterou jsem při poslední návštěvě musel v opačném směru vyšlápnout pěšky,neboť silnička byla v kompletní rekonstrukci.


No comment..Tony,jen si představ ty skoro 2km nového,hlaďounkého asfaltu!


Cca v polovině stoupání z Lohbergu je čas na odpočinek..odbočka na Altlohberghütte,pohostinství Kapitän Goltz má jídelních lístků s nabídkou plno,ale uspokojil jsem se jen jedním Radlerem.


Běžkařský areál Scheiben a mapka přilehlých značených tras.



Moje dnešní motto:Nikoliv pivních 12°,ale 12% a více,to je náš život!Usmívající se


Letos již po několikáté na vyhlídce Hindenburgkanzel.


Na závěr něco pro vysočanské pamětníky:žijící legendy bývalého vysočanského stavědla č.2,vlevo Aneta,fanynka Žraloků ze San Jose/tričko prý jí věnoval Hudler po autogramiádě v Zelené LhotěUsmívající se/,vpravo Janica po dnešní houbařské výpravě do Hojsovky.

Komentáře