Podzimní bleskovka

Ještě stále jezdíme..

Ještě včera jsem v duchu hudroval,že musím každé dva dny střídat ježdění s hrabáním listí,které zatím jako zázrakem stále vesměs drží na stromech a čeká až na první větší mrazíky,aby si mohlo zaplachtit do trávy...




..dnes jsem si už ale užíval na kole a naopak jsem ocenil,že plejáda barev podzimního listí se stále drží na stromech.Opět po neznámých okreskách,jen s kompasem v hlavě a svačinkou v kapse po trase Nepomuk-Ždírec-Blovice-Struhaře-Spálené Poříčí-Těnovice-Příkosice-Mešno-Šťáhlavice-St.Plzenec-Plzeň,cca 65km,zataženo,ledový vítr.



Obecní les Mešno,neporušený kus přírody a za chvíli přírodní park Kornatický potok.


Tak,a zítra to bude zase na hrábě..

Komentáře

  1. Pěkná podzimní bleskovka. Žijete opravdu na krásném místě. Závidím! Také jezdím na kole.

    OdpovědětVymazat
  2. Fanoušku,máš krásnou zahrádku v nádherných podzimních barvách. Aspoň ta řecká modrá na lavičce evokuje léto

    OdpovědětVymazat
  3. Dobří holubi se vracejí! Abych nemusel zakládat nové vlákno,tak jen vkládám aktuální informaci do posledního článku:Houba,člen našeho týmu,se po ročním hostování v Kolíně vrátil zpět,nastoupil dnes na první směnu na CDP Praha/Centrální dispečerské pracoviště/na nedaleké Balabence a připojil se tak k dalšímu vysočanskému odchovanci,Dusičovi,z postupického Dream Teamu.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Ahoj brácho,sice pln očekávání,ale ne,z Čelákovic jsem neběžel .Já tě zahlédnul,ale měl jsem naspěch.Dusiče už jsem potkal,prý tu dobře vaří .Dík a měj se!

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Dnešní menu..divíš se mi?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Nedivím..a když porovnávám nabídku jinde,tak se bojím,že takhle Vinogurmán Food Managera 2017 nezíská.Hlasy z Vysoč nebudou,double nezíská a na Havaj nepoletí..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat