Hogen Bogen a Gr.Arber zleva zprava

Motorkářů jako v Alpách..

Dnes opět okruh německým pohraničím,siluety vrcholů Hogen Bogen a Gr.Arber stále na dohled,zleva zprava,ale dnes mne k výjezdu nezlákaly.I když jsem z obvyklého startovního místa,Nýrska,vyjížděl poměrně brzy,horké počasí mne stejně záhy dohnalo a než jsem dojel do stínu lesů na německé straně,vysilující vedro se začalo podepisovat na mé dnešní forměÚžasný,což se nejvíce asi projevilo v závěrečném stoupání.
Dnešní trasa:Nýrsko-Sv.Kateřina-Rittsteig-Neukirchen im H.Bl.-po objetí masivu Schwarzriegelu/Hogen Bogen,jsem sjezdem do Rimbachu velice ztratil výšku,kterou budu ke konci trasy,v Lohbergu,těžce získávat zpět.Cyklostezka GDR/Grünes Dach Radweg kopíruje jednokolejku přes Hohenwarth,Arrach na konečnou do Lamu.Pokračuji dále mimo hlavní silnici,na kterou vracím až na rozcestí v Lohberghütte a začínám stoupat své oblíbené serpentiny na Lohberg a Brennes.Nebyl jsem sám,koho zlákaly serpentiny pod Velkým Javorem..předjeli mne sice jen asi tři namlsaní borci na silničkách,ale jinak desítky,stovky/?/ motorkářů daly vzpomenout na tradiční kolorit našich alpských výjezdů.
Nakonec opět zajímavé video se záznamem dnešní trasy.

Komentáře

  1. Dnes pár odkazů na nedávné akce a aktuální pozdrav týmu.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Zajímavá statistika..Senioři ZÚ s dvacátým ročníkem své stěžejní akce v závěsu za Houbovou Akcí kola,která před pár dny oslavila těžko uvěřitelné čtvrtstoleté výročí a mne na chvostu čeká v září sedmnáctý ročník SeniorTour

    OdpovědětVymazat
  3. Konečně jsem se dostal k wifině.Je tu následující kombinace:termální voda a slunce,zmrzlina a víno v tekutém stavu(hrozny letos ještě neuzrály).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat