Pro valašku,nebo pro puchýře?

Ultravíkend..

Původně jsem chtěl začít článek spojením,že Houba v tichosti "přesedlal",ale protože jsem člena našeho týmu již delší dobu na kole neviděl,tak se více asi hodí obrat,že "přezul" z hladkých maratonů na dálkové ultraběhy.Dopoledne jsme si ještě u vlaku narychlo sdělovali podrobnosti,vše následovalo po rychlé esemesce,ale více se dozvíte z oficiálních stránek závodu s propozicemi a detailními informacemi zde.
Ahoj brácho,zítra mne,trochu skrytě,čeká údajně nejnáročnější ultraběh ve východní Evropě,Malofatranská 100.Závod s extrémním převýšením,nastoupáme 7000 výškových metrů,ale bohužel předpověď špatná,déšť by měl trvat od rána až do odpoledne...Start zitra v 5hod ráno v Terchovej,cíl snad v neděli nad ránem na Fačkovském sedle.Největší obavy mám o nohy,v rozmáčeném stavu,asi budou puchýřeZamračený...A Rozsutec po mokrých skalách taky nebude žádná sranda.Držte mně palce,hlavně ve vše zdravi přežít.Měj se Houba

Perlička na závěr?Houba zítra slaví narozeniny a koukám-li na logo závodu,tak k přání všeho nejlepšího přidávám ještě,aby nechytnul medvěda,vlka,ni puchýře a získal vytouženou účastnickou valašku za úspěšné absolvování.Držíme palce,Houbův komentář máme samozřejmě slíbený.

Komentáře

  1. Nad Fačkovským sedlem pomalu svítá,bdím a čekám tady na první Houbičkův report.. .Mezitím si uvědomuji,že máme ve vysočanském týmu dalšího oslavence,Emílio dnes slaví narozeniny a tak tedy též vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj vsichni,tak jsem v poradku v cili Malofatranske 100,cas lehce nad 21 hod.Na startu lijak,pak asi 4 hod dest,vsude bahno.Druha pulka uz dobra.H.

    OdpovědětVymazat
  3. Také celou noc bdím..i když jen na židli ve Vysočánkách a tak další ohlasy zatím ne od účastníků,ale obětavých fotografů,dokumentujících letošní ročník Malofatranské 100:

    OdpovědětVymazat

Okomentovat