Koukám do kalendáře III.

Zase jste se kochal,pane doktore,že jo..

Po volebním guláši povolební výlet na vytrávení..ano,takový byl včerejší záměr.Byl jsem po noční,tak si jen tak plánuju v poledne na dvě hodinky protočit nohy,ale nakonec jsem se vrátil až v půl sedmé za tmy.Nejdříve jsem se kochal podzimní přírodou,řídil jsem se jen momentálním popudem a projížděl neznámá místa všemi směry,až nakonec docela zmatek a v Mladoticích 2x průjezd z různých směrů a Velká Černá Hať dokonce 3x..neskutečné,vypadalo to ,že jsem snad zabloudil a točím se stále v kruhu.Trasa ze 70% po lesních turist.cestách nebo šotolině,asfalt více jen v závěru,když jsem hnal domů,abych alespoň dojel na kraj Plzně za šera,neb jsem vyrazil bez blikaček.
Trasa:Plasy-přes řeku Střela na rozc.Peklo-Horní Hradiště-Mladotice-Hluboká-Žihle-Mladotice-Dolní Bělá-Třemošná-Plzeň,cca 83km.
Video záznamu trasy zde: https://www.relive.cc/view/1240667688


Řeka Střela pod Plasy.


Velká Černá Hať-největší "díra" okresu Mladotice,samota dostupná jen kopcovitou,nepředstavitelně rozbitou asfaltkou..moje včerejší "Neapol..vidět a zemřít" Úžasný.

Komentáře

  1. Včera mi zbyl trochu čas si asi naposled zahrát tenis-slunečné,ale krátké odpoledne .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat