Šumavská bleskovka

Gr.Osser sólo..

Doznívající euforie z včerejšího pyžamového dne,kdy jsem dokázal po noční bez přerušení sledovat na ČT sport celý blok pěti závodů z táborského ME v cyklokrosu,mne dnes naopak donutila slézt z pece dolů a udělat opět něco i pro fyzičku.

8:45h Hojsova stráž,motoráček mizí v dáli a já startuju..



Pod vrcholem Ostrého..polámané zábradlí končí pod obrovským polomem,který se sesunul ze svahu přes cestu,dalších 200m jen po čtyřech podlézat,přelézat a na vlastní nebezpečí.






Stejná anabáze mne čeká i cestou z vrcholu dolů..


12:20h nádražní hodiny v Hojsovce z druhé strany a tím pádem i konec šumavské bleskovky:cca 14km a 3,5hod včetně přestávek na focení a podlézání a přelézání vývratů.


Zpět v teplé náruči Českých drah..jsem rád,že jsem tady dnes sólo,bez Ivánka a jeho lovecké družiny,protože mi takhle vydrží horká káva v americké termosce i na zpáteční cestu..ráno jsem si v Plzni totiž zapomněl pití a na Ostrém zaváté dveře a zavřeno.
Obvyklým bonusem šumavských cest jsou houby od Anety,která taky jako obvykle všechny pozdravuje.


Závěrečné resumé:blesková generálka na tradiční Silvestrovský/Novoroční výstup dopadla poměrně dobře,nebezpečí včerejšího zápecnictví pominulo,ale hrozí nebezpečí možného odvolání akce,jestliže se cesta neuvolní..už věřím,že varování lesáků má něco do sebe a proto následování nedoporučuji.

Komentáře

  1. Budeme věřit lesákům i nadále,že zpracují padlé dřevo co nejdříve..podle pár dnů starého sdělení ředitele NP Šumava,je nejhorší situace na Modravě a v okolí Borové Lady.Prioritou prý je.."hlavně zprovoznit stávající běžkařské tratě".V Borové Ladě máme shodou okolností s Železným Karlem dohodnutý v půlce února tréninkový kemp.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat