Na běžkách k orloji

Sám a sám..

Dnes se mi poprvé stalo,že jsem po letech cestou na západ Čech z noční usnul ve vlaku jak zabitý..pamatuji se na Beroun a pak až most před Plzní.Naštěstí batoh vedle mne zůstal a futrálu s běžkami se lapkům taky nezachtělo,tak jsem v Plzni jen pomyslně protřel očí,vyčistil zuby,přeběhnul do autobusu NAD a pokračoval trs Dobřany na Špičák.Dnes jen sólo,Železný Karel měl nějaké povinnosti.Oproti našemu sobotnímu scénáři jsem dnes chtěl opět k orloji v Hojsovce,ale na běžkách.
Trasa:Špičácké sedlo-rozc.Nad silnicí-do půli stoupání k Tomandlovu křížku na rozc.Pod Můstkem-sjezd dolů k Tomášovu dvoru-Hojsova Stráž,orloj-vyhlídka Liebeshöhe-Hamry,Hojsova Stráž žst. a domů.
Dnešní samota přespolního běžce..sice mlha přede mnou,mlha za mnou,ale opět nikdo přede mnou,nikdo za mnou po celý den.Oba sjezdové areály na Špičáku zatím spí,hučí jen sněhová děla,ale že opět ani jeden běžkař..




Na závěr vyběhnout na vyhlídku Liebeshöhe,ale jen s běžkami v rukou,skalnatá vyhlídka úspěšně zapadá..Bohužel i kvalita rozhledů byla poplatná dnešnímu počasí..mlha,mlha.

Komentáře

Okomentovat