Páteční bleskovka

Přijeďte-sníh,stopy i zážitky čekají..

Dnešní itinerář:Špičák-výběh na sedlo a dále na Hofmanky,zde již do stopy-Nový Brunst-Gerlova Huť-po Armádní na Rudskou křižovatku-po červené nábližka na jezero Laka-Zlatý Stoleček a ještě kus k Horním Ždánidlům,kde jsem revidoval úmysl sjet do Prášil a otočil raději zpět-Laka-po Armádní opět na Gerlovku-Nad Pošťákem-hotel Grádl a po zelené do Ž.Rudy centrum,kde se již na peróně začaly srocovat ty ranní davy na pražský rychlík,raději jsem tedy pokračoval až do Alžbětína,kde jsem se v pohodě nalodil,a i když pak cestou až po Špičák nestačilo šest vozů na natěšené a spokojené lyžníky,tak už jsem do Plzně dojel relativně v pohodě.Perlička na závěr:cestou se telefonicky ozval Špacír,ktery se vracel z partičkou z pěšího výletu-z Hojsovky nahoru do obce obdivovat místní orloj a dolů na Špičák,kde se přidal k čekajícím zástupům a nastoupil do stejného vlaku,kterým jsem cestoval domů.
Ranní Špičák..Mekka plzeňských snowboarďáků.


Jezero Laka,nejmenší, nejmělčí,ale zato nejvýše položené ze všech šumavských ledovcových jezer..před polednem jsem tu byl na tu romantiku ještě skoro sám.


Zlatý Stoleček cestou k Horním Ždánidlům,kde jsem byl jen na kole,na běžkách ještě nikdy..samice tetřeva ještě nesedí na vejcích a ani nekrmí mláďata,tak je cesta zatím turistům otevřená-uzávěra platí pro pěší a lyžaře od 16.3.-14.7. pro cyklisty již od 16.11.-14.7.

Komentáře

  1. Ahoj,pěkný výkon!My s rodinkou v Jakuszycích,taky paráda!Holky běžely jak o život,asi 25km.Sníh i stopa famózní.Měj se PPTK

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Cestou domů přišlo od Houby několik pěkných fotek,tak dám do samostatného článku .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat