Po zavátém chodníčku

Asi tradici nedodržím..

Železný Karel dnes opět do Jakuszyc,tentokrát se synem Michalem,já na poslední pěší rekognoskaci terénu před mým tradičním Silvestrovsko/Novoročním výstupem na Velký Ostrý/Gr.Osser..mám se těšit,nebo ne? Vypadá to,bohužel,že jsem si předpremiéru udělal asi již dnes,zkrácenou a nedokončenou,a i když dva padlé smrky na české straně chodníčku na vrchol by sice nepředstavovaly problém,tak ten masivní polom na straně německé těsně pod vrcholem zůstává a ve spojení s bohatou sněhovou nadílkou,představuje nebezpečný a nepřekonatelný problém..bohužel to vypadá,že má Novoroční procházka bude jen u nás po Slovanech.
Záznam dnešní trasy: https://www.relive.cc/view/1311439863

Stateček..bohatá sněhová nadílka,ale dole v údolí vše zelené-pole,louky,Zelená Lhota i Hamry.


Vlevo odbočka po modré na Velký Ostrý,vpravo pokračuje cyklostezka č.2055 od Černého jezera na Sv.Kateřinu.


Tady,cca 500m pod vrcholem,skončila legrace i můj pokus,když jsem neustále vysypával sníh z kapesÚžasný,protože jsem se propadával po pás do sněhu a navíc vidím pod vrcholem stálé následky listopadového polomu,takže nemá cenu pokračovat a zbytečně riskovat.





Zpátky u odpočívadla výchozího místa stezky na Velký Ostrý-tady již jen schůdných 40cm sněhu,občerstvení a po vlastních stopách zpět dolů na Stateček a Hamry.

Komentáře

  1. Táta se synem v dnešních Jakuszycích .

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Ježíšku,jestli někdy chodíš na naše stránky a ještě by jsi to stihnul,tak bych si hrozně přál na tyhle mé "procházky" po Královském hvozdu,najít pod stromečkem nějaké sněžnice.DĚKUJI!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím příjezd z Jakuszyc..dali jsme si do těla!Stopy tam,co jsme byli spolu,byly dobré,ale trasa z Jakuszyc do Orle byla rozježděná od terénního auta.

    OdpovědětVymazat
  4. Fanoušku je hezké,že ještě věříš na Ježíška,ale jistější by bylo pošeptat to Radce!Punčocha za okno nepomůže   

    OdpovědětVymazat

Okomentovat