Štědrý den

Něco pro pamětníky..

Vánoční tématika z naší staré dopravní kanceláře,spíše už pro vysočanské pamětníky,kterou jsem vyhrabal z našeho archívu a na které se podílelo nevědomky několik našich kolegů.Těch pamětníků už moc mezi námi není,tak jen pro zajímavost:nádražácká lampa je moje,zděděná a opečovaná,též památeční kostěná píšťalka,kterou jsem dostal na památku od přednosty p.Hůly v Otvovicích,když jsem kdysi v minulém století/..musel bych někde pohledat,1980 ?/úspěšně autorizoval a kterou mám dodnes.Na fotce se podílel i kamarád blahé paměti,Jirka Janů,s kterým jsem měl ten den noční směnu a který zapůjčil čepici,stromeček věnovala Zdenička Dorůš.
Prostředí staré dopravní kanceláře bylo nezaměnitelné,naše staronová doprava moc námětů k romantice nenabízí,jen ten stromeček od Zdeničky nám stále připomíná staré dobré časy..

Komentáře

  1. Staré dobré časy.Pěkné vánoce Fando!

    OdpovědětVymazat
  2. Všem vysočanským výpravčím přeji klidné a spokojené Vánoce,prožijte je ve zdraví,nejlépe v kruhu rodinném.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat