Šumavský slunovrat

Ale jenom astronomický,bez slunce..

Ano,21.12.2017 v 17:28 nastane astronomický zimní slunovrat,s touto nadějí jsem ráno vyrazil na Šumávku.Doufaje,naladěn Houbičkovým nedávným slunečným reportem z Jakuszyc,ale Sv.Petr mi dnes nepřál..ráno v Plzni po celonočním dešti,ve vlaku sice teplo,ale na Špičáku opět mlha doplněná drobným mrholením.Z vlaku vystoupila skupina snowboarďáků a to byl po celý den skoro jediný živý kontakt s ostatními sportovci.Trasa:Špičák-výběh na sedlo a ještě výše na Hofmanky,tam už do stopy-rozc.Nový Brunst hájovna,kde mne zlákala jediná strojně upravená stopa směrem k Obrázku..navíc jsem tudy nikdy na běžkách nejel,ale po kilometru upravená stopa opět zčista jasna zmizela,tak lesem obloukem zpět na rozcestí-Gerlova Huť-po magistrále na Sklářský vrch,dolů na Zámecký les a adrenalinové zakončení sjezdem na rozc.Debrník-přes závěrečnou honičku na vlak snad letos nejhezčí výlet..
I na videu se záznamem trasy je vidět dnešní oblačné počasí v regionu: https://www.relive.cc/view/1321896181


Hofmanky a konečně hurá do běžek-sněhu dost a dost,ale stopy jen od lidí..zvláštní.


Železný Karel má dnes odpoledne pinčes,tak jsem vyrazil sám a to zamrzelo,ale..jsem šťastný,že jste všichni zůstali za pecí,nebo v práci a já jsem tu celý den SÁM!!
Potkal jsem opravdu jen pár lidí a vždy jsme spolu pohovořili a trumfovali se,kdo potkal dnes méně běžkařů-já dnes na chvostu soutěže,potkal jsem totiž dokonce šest/6/ lidíÚžasný!




Fanouši,zapomeň na chvíli na kolo,kraluje přece paní Zima!

Komentáře