Včera více sluníčka,dnes ale tepleji

Zima,ledový vítr,ale na otlačování zadku dobrý II...

Na kolo mne dnes nevytáhlo sluníčko jako včera,to se mimochodem vůbec neukázalo,ale ustal vítr a zdálo se i tepleji,tak jsem opět v poledne vyrazil do lesů na kraji Plzně.Šumící bory kolem Berounky sice nabízely hezké výhledy,ale bohužel i blátivé cestičky,tak jsem pak raději opět zamířil na vedlejší asfaltky kolem Plzně.Dnešní cyklovýlet měl navíc nečekanou třešničku na závěr,na dohled i dolet domova.Trasa výletu: https://www.relive.cc/view/1315974160

Lávka přes Úslavu a v pozadí kostel Sv.Jiří v Doubravce.


Vyhlídka Kozí bouda nad ohbím Berounky na Bukovci.


Chvilka žonglování..Úžasný


Paraglide stanoviště Koterov..i ve městě se dá létat-pod námi čtvrť Koterov a Božkov.Tady jsem za celou cestu vymrznul nejvíce,než se slečně podařilo pořádně naplnit padák a odstartovat.Byla to taková perlička na závěr výletu a tak jsem nechtěl odjet,dokud jí neuvidím ve vzduchu.




Komentáře

  1. Po příjezdu domů prázdné zadní kolo..v sezóně 2017 snad první cyklistický defekt a to až skoro o Vánocích-dobrá letošní bilance!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat