Hurá,nový sníh je tady!

Hodně sněhu,hodně lidí,hodně zážitků..

Kdo se o víkendu nechystáte na hory,nelitujte,sněhu je dost a dost a určitě ještě vydrží.Těch natěšených běžkařů bylo dnes i tak bohužel na cestách trochu moc a dnešní ranní spoj z Plzně byl,mírně řečeno,poddimenzovaný.
Trasa:Špičák-výběh na Hofmanky,do stopy-Gerlovka-Ašerlák a dále ne na Armádní,ale po magistrále k Nové Hůrce a Polomským údolím k hrobce rodu Abelů na býv.Hůrku-zpátky po Armádní na Rudskou křižovatku a nahoru po Polomské,sjezd na Zámecký les,Debrník a do Rudy.
Záznam trasy: https://www.relive.cc/view/1366427934

Gerlova Huť-vyhodit blinkr a zařadit se do řady..


Jediná táhlá rovinka cestou od rozc.Ke školce na býv.Hůrku je až před kaplí-jinak je to hodně zakroucené nahoru dolu,samá mulda,potkávám jen pár osamělých běžkařů.


U hrobky rodu Abelů na býv.Hůrce.


Alej starobylých platanů vypadá v zimě úplně jinak..


Dnešní resumé ve zkratce v dnešním podtitulku:hodně sněhu a hodně lidí,a proto sem nerad jezdím o víkendech,ale protože jsem po tom oblevovém týdnu sliboval,že zpátky vyrazím jedině až tu ledovku pokryje nový sníh,tak jsem muselÚžasný.Lidí hodně,ale nakonec jsem byl rád,protože nikde žádná rolba a vše jen od lidí-hodně sněhu,hodně lidí = dobrá stopa.
Máza-na Gerlovku dobrá,pak se ale modrý Swix sjel na zbytky fialového z poslední Šumavy/..a tehdy lajdácky nevyčistěného/ a dělaly se hrozný bačkory..a bylo nás docela hodně podél cest,kteří promazaliÚžasný.Naposledy jsem to oškrabal před největším sjezdem dne z Polomu,protože jsem to nechtěl šlapat i dolů z kopce a ono to naschvál začalo jezdit normálně..a rychleÚžasný.Sjezd z Polomu na Zámecký les je samostatná kapitola-většinou zde padnu i když je stopa a mám to tam najeté,ale dnes to šlo parádně-dvě jakési stopy a mezi nimi 40cm vysoký polštář prašanu,který dobře brzdil i v těch největších padácích a já si ještě připichoval/!/,nebo naopak lehce připlužoval tam,kde to bylo v zatáčkách a obloucích umydlené,navíc jsem nikoho v protisměru nepotkal..nádhera,která zcela vynahradila to pěší cvičení v první polovině výletu.
Počasí-celý den padala omrzlice nebo drobně sněžilo,pod Polomem už jen mlha vůkol.SKOL!

Komentáře