PF 2018 II.

Nebyl jsem dnes sám..

Jak na Nový rok,tak po celý rok..dnešní trasa:Plzeň-Koterov-Starý Plzenec-Šťáhlavy-Kornatice-Mešno-Kakejcov a skoro po stejné trase s menší odchylkou zpět domů.Video zde: https://www.relive.cc/view/1336096424
V okolí bydliště mne namlsalo pár suchých silnic,ale pak celou cestu mrholení,blátíčko,v lesích kopičky starého špinavého sněhu,silný vítr,pak zase hned sluníčko a pěkně tvarované mraky,dnes chyběla snad jen duha.
Cestou privátní cyklistická oslava Nového roku..


Osm z deseti Čechů prý tvrdí,že nejlepší chlebíčky jsou den,dva uleželé..potvrzuji,jsem asi ten devátýÚžasný.Horký čaj z termosky v šampusce,daleké výhledy,zima ještě netrápila,ale je čas jet dále..


Chvílemi minutové kombinace ostrého sluníčka,větru a nízce posazených mraků.


Za chvíli ale sluníčko pryč a na brýlích namrzaly krupičky drobného deště..

Komentáře

  1. Zdar, dnes za větrného počasí s krásnými výhledy na Čihadlech. Co už je to let, kdy jsme tam jeli spolu. Nemluvě o pověstných Skorkovských okruzích, ale to byla jen tvoje záležitost

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Jsem rád,že jsem dnes nebyl venku sám ,Tony.Je vidět,že Elite,silniční odnož vysočanského týmu do toho letos vlétla pěkně zhurta .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat