Pondělní bleskovka

Trocha kryoterapie nikoho nezabie..

Hezky se mi to rýmuje,tak snad nevadí,že to není gramaticky správné ..Dnes jsem vyrazil před polednem,kdy se zdálo,že počasí vydrží ukazovat svou přívětivější tvář trochu déle,ale i když modrá obloha,tak teploměr na altánu ukazoval nesmělé dva stupně nad nulou,proto raději o tričko více a silnější návleky na tretry.
Trasa:Plzeň,Slovany-Plzeň,Bílá Hora-počítal jsem se zmrzlými,nebahnitými úseky v lesích,proto nábližka lesem po žluté do Druztové-Dolany-Nadryby,kde je přívoz přes řeku jen sezónní,tak po levé straně Berounky až na Nynice a pak dlouhé klesání k přívozu Darová,který funguje denně-v pomalu zapadajícím slunci stoupání kolem golfového areálu Darovanský dvůr na Břasy,kde nastal pomalu čas otáčet příď k domovu-i když jsem Berounku hluboko v údolí již neviděl,tak jsem pokračoval tentokrát po pravém břehu na Stupno,Smědčice a Chrást,kde jsem se přes Dolanský most opět vrátil na levý břeh Berounky,přežil stoupání zpět na Dolany a přes Zruč zpátky na Bílou horu a domů.




Při svých cestách většinou využívám železnici,dnes jsem s úspěchem použil i vnitrozemskou vodní dopravuÚžasný..


Přívoz Darová,levý břeh..na druhý břeh by člověk kamenem dohodil,ale protože jinak než přívozem se tam suchou nohou nedostanu,tak zazvonit a připravit si deset korun českých..

Komentáře