Odcházení

Jednou to přijít muselo..

Chtěl bych oznámit všem příznivcům,fanouškům a fanynkám vysočanského týmu,především ale mým milovaným kolegům..Broskvičce,Tonymu,Ivánkovi a Špacírovi,Emíliovi a Vinogurmánovi,DžejPímu a Senoškovi,Kouličovi,Houbičkovi a Dusičovi a mnohým ostatním,kterým současně děkuji za ty krásné společné roky,že jsem včera oficiálně oznámil našemu vedení ukončení mé profesní kariéry k 1.4.2018,takže mne na vysočanských perónech už určitě neuvidíte,těch 40 plodných let určitě stačilo.Nemohu slíbit,že od zítřka bude obsah našich stránek tak bohatý jako dosud,do zákulisí týmu to budu mít nyní z Plzně trochu daleko a když mi Vinogurmán nic nevyzvoní,tak nic vědět nebudu,pravděpodobně se stránky trochu zúží jen na aktivity cyklistické a turistické apod.ale jestli nám i tak zachováte přízeň jako dosud,tak velké díky.

Odcházení..docela případné,ne? Kvůli této fotografii jsem si včera udělal desetikilometrovou odbočku z trasy tam/zpět na stejnojmennou samotu u Rabštejna,kde silnice končí.Sice jsem tu kdysi dávno již byl,ale včera jsem se modlil,aby ve vesnici byla i tahle tabule s přeškrtnutým názvem,jinak by veškerý můj nápad šel k ledu a musel bych se sem vydat znovu s červenou páskou.Obcí se stejným názvem je u nás slabá desítka a další nejbližší bych musel hledat kdesi na Tachovsku.

Komentáře

  1. Hlavně, že neodcházejí naše společné koníčky v překonávání dálek a výšek. A že naše spolky Seniortour2000 a kategorie Elite jsou života schopné

    OdpovědětVymazat

Okomentovat