Páteční bleskovka

Winter miles Summer smiles..

V angličtině zní moje letošní cyklistické motto přece jenom libozvučněji,rýmovaný překlad v češtině mne hned nenapadá,snad jen trochu naše zdomácnělé "těžce na cvičišti,lehce na bojišti",které vzdáleně naznačuje,že kdo v zimě nebude zahálet,v průběhu roku bude sportovně prospívat.
Zítra se v Toskánsku jede dvanáctý ročník klasiky Strade Bianche se Štybarem a Saganem na startu,tak jsem se trochu naladil do zítřejší atmosféry a vyrazil do terénů kolem Plzně-já jen v mrazu a větru,zítřejší místní předpověď bohužel hrozí borcům i deštěm a sněhem.
Moje dnešní Strade Bianche/v italštině "bílé silnice",které označují většinou prašné a písčité silničky kolem Sieny/ v okolí Plzně..holt,Toskánsko to není.

Komentáře

  1. Oproti včerejšku pěkné počasí,slunce.

    OdpovědětVymazat
  2. Dorazili jsme v pořádku do La Villa v údolí Alta Badia,tak procjížďka po okolí.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat