Plánický hřeben

Malé Alpy..

Včera celý den sluníčko a jen větřík,tak nevím,proč jsem se nevykopal sportovat,asi jsem to nejspíš sváděl na regeneraci po úterních běžkách.Dnes naopak zataženo a ledový vítr,tak hurá zase na kolo!
Plánovaná trasa:start Nepomuk a projet si křížem krážem Přírodní park Plánický hřeben a pak kudy mne nohy ponesou domů.Dle předpovědi se počasí skutečně ukázalo jako setrvalé,čili na zpáteční cestě již trochu vymrzlý,a tak jsem neodolal zastávce v nepomucké pekárně a cukrárně pana Pondělíka/..Emílio zná,že?/a nadopoval jsem se na zpátečních 40km výborným pressem a dvěma žloutkovými věnečky..pro poslední kilometry s několika sněhovými přeháňkami se to ukázalo jako následování hodná varianta pro další sezónu.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1465855229

Jak již bylo řečeno,takové Alpy na pětníku..serpentiny nahoru dolů,prudké stojky a dlouhé sjezdy,vesměs kvalitní asfalt,po výjezdu z lesních partií daleké výhledy do kraje..



Přírodní park je prošpikován pavučinou cest,nad kterými srdce cykloturisty zaplesá,rovněž ale i srdce botanika či milovníka přírody nad květnatou bučinu s vtroušenou jedlí a lípou velkolistou,jak uvádějí odborné prameny.


Doma..jsem zmrzlej,ale šťastnejÚžasný.

Komentáře

  1. Nejenom veškeré známé cyklistické profi týmy najíždějí potřebné zimní kilometry ve vhodných klimatických podmínkách,ale i elitní hobíci hledají základ letní formy v teplých krajinách.Osvědčená istrijská Poreč se na příštích pár dnů stává tréninkovou základnou např.i pro Michala,syna Železného Karla,který poslal záznam prvního dnešního tréninku..inu.jablko nepadá daleko od stromu.Vtipná perlička na závěr:koncem měsíce odjíždí do stejné destinace další pravověrný silničář,Zdenda Černoch😎.

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jezdíš jako ti Italové, také na coffee. Dnešní večerní pinec: Železný Karel v euforii, ze 3 čtyřher 2 výhry, já ze 3 ani jednu

    OdpovědětVymazat

Okomentovat