Gr.Arber Runde

Trénink kopečků..

Dnes jsem do poslední chvíle nevěděl.kam vyrazit..Hohen Bogen,sedlo Eck,nebo úplně někam jinam? Nakonec jsem se rozhodl až cestou,obvyklé výstupní místo Nýrsko jsem nechal za zády a vystoupil až na Špičáku-jako místo startu vzhledem k cílovému bodu,lanovce pod Arberem,to bylo ale zvoleno dost neuváženě,neboť jsem se vůbec nerozjel a nerozdýchal a až do Regenhütte,kde odbočím na první dnešní stoupání pod Arber,jsem skoro ani jednou nešlápnul a jen jsem klesal a klesal..
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1535107623
Podstatnou,tu horší část prvního stoupání mám za sebou,teď jen dva mírně zvlněné kilometry pod lanovku.Vpředu vlevo nová budova restaurace na břehu Gr.Arbersee-oproti minulé návštěvě utěšenější pohled,neboť zmizel velkokapacitní jeřáb z počátků stavby,stavební buňky a kamióny se stavebninami.Restaurace již otevřená,dodělávají se venkovní terénní úpravy.



Dnešním cílem bylo zůstat v hezkém počasí a prostředí tady nahoře co nejdéle,proto jsem si dal za úkol vyjet si všechny tři cesty,které vedou z nížin pod vrchol.Jednu mám za sebou,zbývá ta má nejfrekventovanější,z Lohbergu a nakonec ta z Bayerisch Eisenstein.
Scheiben u křižovatky běžkařských tratí,druhá trasa je skoro za mnou..


Serpentiny z Bavorské Rudy jezdím většinou opačně,dolů,když se vracím do Alžbětína na vlak,ale dnes se mi ty zatáčky tak líbily,že jsem si je vyjel a sjel dvakrát a neměl jsem dost,tak jsem tam stále popojížděl kolem vrcholu,užíval sluníčka a najel hnedle 58km.


Asi pátý,šestý pokus,než jsem vychytal spolupráci se samospouští a byl jsem spokojen s výsledkemÚžasný..


V Alžbětíně na vlak,cestou jsem si vypil obvyklou malou plechovku Coly a v rámci protočení nohou po horském tréninku jsem ještě v Bezděkově u Klatov vystoupil a dojel domů na kole.Přes Tetětice a Věckovice na Poleň,kde jsem se napojil na minulou trasu z Nýrska a opět přes Chudenice domů,kilometricky skoro stejná trasa jako první půle,doma 116km.
To se to krásně jezdí v těchto letitých lipových alejích..hlavně aby to přežilo do dalšího vegetačního klidu,ta silniční lobby je mocnáZamračený/Přírodní park Chudenická bažantnice.


Komentáře