Letos podruhé

Opět sedlo Eck,ale kratší a členitější trasou..

Naštěstí jsem uvěřil předpovědi počasí a vybral si raději kratší,i když členitější trasu opět na sedlo Eck a přes Lohberg na Arber.Tím pádem jsem stihnul z Alžbětína spoj,který mi minule ujel doslova před nosem,ani jsem nezmoknul,neboť pršet začalo až kolem půl čtvrté,když už jsem byl ve vlaku a čekal na odjezd.
Trasa klasicky z Nýrska přes Zadní Chalupy,ale už ne přes Rittsteig,ale taky hezkou lesní asfaltkou vystoupat pár serpentín na křižovatku a dlóóuhým sjezdem do Mais opět zase vše ztratit.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1526840658

Za kostelem v Mais začíná nenápadná silnička do Arrachu/..kde začíná stoupání na sedlo Eck/,chtělo by se říci zkratka nebo nábližka,ale zakončená v Höllhöhe pořádnou stojkou,která vítězícího cyklistu trochu znechutí,protože opět euforii devalvuje dlouhým sjezdem hluboko do údolí.


Ač milovník Radlerů a Kofoly,ne pivař,tak si odměnu od místních na horské prémii Höllhöhe užívám..a zasloužímÚžasný!


V Arrachu před polednem,takže ani auta moc nejezdila a 5km serpentin na sedlo docela v klidu uběhlo.Berggasthof Eck stále zavřený,vodu nejde nikde dobrat,takže v Bavorském lese to řeším stejně jako v Alpách..po načerpání rychle otáčím zpět do nížin,počasí se kazí a ve sjezdu je mi docela chladno.



Zbytek trasy již s minulým scénářem,s vědomím časového náskoku jen točím nohy z Lohbergu vzhůru do známých zatáček,u běžkařského areálu Scheiben sedím na lavičce a užívám posledního sluníčka,v Brennes ještě odbočka pod lanovku na Arber,ale je tu liduprázdno,snad ani pokladna nepremává,tak už jen dolů a dolů..

Komentáře