Pondělní bleskovka

S deštivým závěrem..

Dnešní trasa klasicky z Nýrska na bývalé Zadní Chalupy-Rittsteig-vesničkami podél masivu Schwarzriegelu a stále s výhledem na Hohen Bogen,aby se dostala ta správná chuť na výjezd-Hohen Bogen 1079m-Rimbach-Lohberg-Brennes-Alžbětín 90km.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1601649303


S tou čtyřicítkou problémy nebudou,ale těch 19%..nevím,nevímÚžasný.


Dole kostely v Rimbachu vyzvánějí poledne,ale pro mne je to spíše umíráček..asi 300m toho nejhoršího stoupání tlačím a přiznávám toto bez mučení.


Od parkoviště se pak silnička hezky srovná a příjemně kroutí po vrstevnici,aby se zvedla až těsně pod vrcholem na nevýrazných 15%,které se vyjedou v sedle,a tak bych nevěřil,že ty pouhé +4% rozdílu na nástupu zapříčinily mou dnešní pěší vložku..ale serpentiny se jedou vždy lépe,než rovná dlouhá stojka do nebe,což je zrovna tento příklad.



Jsem rád,že jsem to sem stihnul-podle cedule pod kopcem bude cesta od 4.června do konce měsíce uzavřena.Podle masivního kácení nedaleko výstupní stanice lanovky se buď buduje nová sjezdovka souběžná s tou stávající,ale viděl jsem už nainstalovaný i vzdušný pytel,takže možná je ve hře i základna pro paraglading.


Oproti minulým výletům nebyla po absolvovaných stoupáních odměna v podobě pohodového sjezdu z Brennesu do Alžbětína-již při stoupání z Lohbergu se zatáhlo,blýskalo a hromobilo.Pršet začalo sice až pod Arberem,ale zato tak vydatně,že jsem dolů sjížděl raději vestoje a v zatáčkách se sevřeným zadečkem.Totálně promočený a s mírnou třesavkou jsem 1,5h do odjezdu vlaku vydržel jen díky investici 2x 25kč za 2x capuccino irská káva z automatu v čekárně..teď už cestou domů nahoře trochu schnu,ale boty a kraťasy s vložkou půjdou doma do trouby ještě řádně dosušit.A hádejte,jak je venku?..z Nýrska stále sluníčkoÚžasný.

Komentáře

  1. Železný Karel a Vlasta29. května 2018 v 21:18

    Hogen Bogen u Vrátkova-česká forma radaru   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dobrý ..škoda,že jsem to nevěděl dříve a mohl si vybrat-tady bych určítě pěšky nešel .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat