Středeční bleskovka

Jen tak na vytrávení po o..

Ráno mne chytla nepřekonatelná lenora a i když jsem měl vše nachystané,tak se plánovaná Šumávka nekonala.Přispělo k tomu i zamračené počasí hrozící deštěm a vítr za oknem,tak jsem to mohl alespoň na něco bez uzardění svést..nakonec jsem to ale stejně nevydržel a po zlepšení počasí jsem po obědě vyrazil alespoň na Manětínsko.
Trasa:Plasy-Pláně-Mladotice-Výrov-Žebnice-Horní Hradiště-opět Plasy-Lomany se svým nádherným,700let starým a 8m v obvodu měřícím dubem letním-Dražeň-Horní Bříza-Třemošná-Plzeň 84km.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1545397799

Jen pár kroků k romantické železniční zastávce uprostřed lesů a obklopené trampskou osadou..


..a krásné serpentiny nad ní.


NS Plasy,lávka nad Střelou.

Komentáře

  1. To máte dobřé, že ve vyšším věku takhle sdolávate větší vzdálenosti.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat