Šumavská rychlovka

Nýrsko/Nýrsko a ještě Dobřany/Plzeň..

Dalo by se možná říci ještě lépe "Šumavská bleskovka",protože jsem dnes naplno využíval srážkový radar v mobilu a trasu operativně přizpůsoboval meteo podmínkám v bavorském příhraničí,takže dnes bez oblíbeného sedla Eck,nechtěl jsem zmoknout,byl to takový výlet s otazníkem,ale vše vyšlo,dojel jsem za sucha,moc se mi to zase líbilo.
Dnešní trasa:Nýrsko a dál to stejně nešlo,do Alžbětína výluka a NAD,to radši zase startuji zde-Sv.Kateřina-Rittsteig-Buchetbühl-Frahelsbruck-Lohberg-Scheiben-Hindenburgkanzel-Brennes-Alžbětín a protože výluka stále trvá,tak na Špičácké sedlo a odbočit na Hamerskou cestu a Královských hvozdem podél Úhlavy dolů na Hamry,Zelenou Lhotu a kolem Nýrské nádrže zase zpět do Nýrska 80km.Tady už jsem podle radaru jezdit nemusel,udělalo se docela hezky,tak jsem ještě v Přešticích vylezl z vlaku a dojel si za sluníčka svou obligátní stovečku do Plzně.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1564413826

Ranní odjezd z Plzně..já na Šumávku,žena do Prahy-takhle to dopadá,když se pořádně nedomluvíte a milovaná,ve sportovních aktivitách Tě všemožně podporující žena,pak za tebou přiběhne udýchaná na perón a donese ti do vlaku další snídani..teď do neděle neusnu.


Mezi Lohbergem a Scheibenem..jak to ti závoďáci za jízdy dělají,já musím vždycky někde zastavitÚžasný.


Po roce/..i když jsem kolem ní letos jel již několikrát/opět na vyhlídce Hindenburgkanzel 1062m.Dalekohled funguje jen na kovové 1Euro mince,papírové nechce brát..Úžasný


....zbývají tedy jen vlastní oči na pohledy do zamlžených Bavor.


V dáli,přímo v ose dalekohledu vystupují z mlhy radary na Gr.Arberu.

Komentáře

  1. Ty se máš! Takto opečovaný-to se to pak jezdí   Já už snad taky začnu jezdit

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: ..však už na to čekám,takže žádné "snad"!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat