Norsko 2018

Houbatým na cesty..

Ahoj brácho,tak jsem se rozkoukal po návratu z Ukrajiny a už balíme do Norska.
Dnes ještě noční a zítra přes noc do dánského Frederikshavnu, odkud nám v pondělí v 9.15 odplouvá loď do Osla. V Norsku máme v plánu prozkoumat přímořskou část u měst Andalsnes, Molde a Kristiansund, projet na kole spektakulární cestu Atlantenhavsveien a pokusíme se vyjet cestu Trollů. Potom bych rád vyšel na vrchol Snoehetty 2286m v Dovrefjelu. Dále je ještě jedna zajímavá silnice v Rondane mezi Folldalem a Muenem. Cestu zpět máme v plánu přes Švédsko, tam je zajímavá cesta divočinou u Ostersundu a Mory. Tak uvidíme, co stihneme a co nám počasí dovolí. Moc se těšíme.
Drž nám palce a budeme se ozývat.
Houbovi
Právě včas se v dnešní poště objevila tato zpráva a hezky tak navazuje na Houbův čerstvý deník z Ukrajiny a bude základem pro příspěvky v příštích dnech.Nemohu současně s podivem nevzpomenout na prvotní rozhovory před čtyřmi lety,kdy jsme spolu ještě sloužili ve Vysočanech a tehdy premiérová cesta Norsko 2014 se teprve připravovala:"To už to tak uteklo ?"

Bude jistě zajímavé sledovat,jak se s nástrahami letošní cesty celý tým vypořádá,ale protože současná ekipa i o čtyři roky starší,zkušenější a hlavně neméně natěšenější,tak nemám strach,těším se na obvyklý přísun zpráv a již asi nezbývá,než všem popřát "En lykkelig reise/Šťastnou cestu"Úžasný.

1. pí.Houbičková24. června 2018 v 21:28

Ahoj,moc děkujeme,také zdravíme-už jsme před hranicemi CZ/D..snad vše klapne!

2. Ahoj,tak uz se par hodin plavime trajektem do Norska.Cesta autem Ok az na to,ze jsme zustali viset kousek za Ustim u benzinky a auto neslo nastartovat...Prijela Asistencni sluzba,ta si s tim taky nevedela rady,uz jsme domlouvali odtah.Ale telefonat s automechanikem Simou vse otocil,baterka dobiji a odfsel starter nebo vinuti tam.On rikal,at to roztlacime a pokracujeme dal...Takze po kazdem zastaveni roztlacujeme,ale bude Norsko!Mame se fajn.HOUBOVI

3. [2]:Ahoj brácho,jsem rád,že jste to nevzdali už u Labe Hlavně v Norsku zastavujte jen na kopci,ať máte tlačení snazší-copak ty,ty se vezeš,ale pí.Houbičková a junior.záloha se dře Moc vás zdravím a držím palce!!!Ahoj F.

4. A vy všichni,kteří jste zapomněli jako já..dnes má ještě dvě hodinky svátek náš Ivánek Tak Ivčulínku vše nej,kamaráde .

5. Železný Karel a Vlasta26. června 2018 v 23:00

Dnešní den jsme strávili kromě vinic též u rybníků a večer zase ve sklípku majitele.

6. pí.Houbičková27. června 2018 v 7:03

Posíláme pozdrav.Máme se krásně, počasí zatím přeje.Všichni Houbovi.

7. [9]: Ahój všichni!Však je to z fotek vidět .Držíme dál palce a na dálku stále tlačíme ..neboj,fotky srovnány.

8. Železný Karel a Vlasta27. června 2018 v 22:44

Dnes návštěva Ratíškovické dražky/formou drezín/..jinak tady stále neprší a neprší!

9. Ahoj bracho,tak dnes super pocasi a my vyjeli legendarni Troli stezku Trollstigen.Nadhera,fotky budou jak z prospektu!Potom jeste kousek vyse na sedlo a pesky k jezeru Bispenvatnet.Cesta adrenalin,nejake brody pres potucky,ale stalo to zato.Jenom voda nebyla ke koupani,plavaly v ni ledove kry.Ted sesup dolu zpet do kempu v Andalsnes.Nadhera,kvuli tomu takovou dalku jezdim.Ted dostavam sprdung,ze to jezero uz bylo zbytecne,ale uz hreju parky a mistni nealko pivo to snad spravi.Zitra ma prset,tak uvidime,meli bychom jet smer Atlanticka silnice...Bracho,rad bych Ti kus hor poslal do Plzne!Mej se H.

10. [12]: Ahoj brašule milovanej,jste borci,děláte mi radost!Jste tým jedna radost!To jezero byla třešnička,kterou bych taky ještě slupnul,to Pétě klidně řekni .Držím palce dál a zdravím všechny z Plzně,ahoj F.

11. pí.Houbičková28. června 2018 v 0:50

[13]:Ahoj Fando, dnes den plný  zážitku a adrenalinu. Sprdung nedostal, přehání, ale samozřejmě jsme nemohli jít jako normální turisté po cestě!!! Takže moje závratě a výborné boty s našlápy opravdu ke komfortu neprispeli. Cestou zpět Terezka ještě píchla, takže Petr musel jet zpět a hlad a krize v týmu už veliká.

12. pí.Houbičková28. června 2018 v 10:29

Dnes je pořadí fotek správné!

13. To je pokoukáníčko. Přeji další pěkné výlety. Já zítra za p.Šímou

14. Železný Karel a Vlasta29. června 2018 v 0:02

Po nočním deštíku vysvitlo slunko a poslední dnešní výlet byl dost obsažný,ale každopádně ráno již balíme a domů.

15. Ahoj bracho,tak vcera opravdu prselo,odpo prestalo,tak jsme nabalili auto a hura kolem fjordu dale.Zastavili jsme v Bjatnfjordsora a na kole vyrazili smer Atlantic v 19.30!To si muzes dovolit jenom na severu.Asi po 30 km jsme to zapichli na divoko,trochu mzilo,ale dnes uz ma byt lepe a od zitra slunce.Jsme uz asi jen 25 km od Atlanticke silnice,tesim se,snad nebude moc foukat(bohuzel ma).Je tu bozska priroda.Mej se Houba team

16. [18]:Ahój,zdravím z deštivé Plzně slavnou polární výpravu!Doma stále rozložený atlas a prstem po mapě vás každý den doháním Větru se nebojte,to je podle Senoše největší cyklistovo požehnání na cestách..a trudnomyslnost?Pry je dobrý míč/..když se nezapomene doma /,ale vám se osvědčily prý i obyčejné párky,ne?Tak vzhůru,dále,rychleji! Ahoj F.

17. Ahoj brasko,cela atlanticka silnice,jsme na mysu v Budu,ze 3 stran more.Dal jsem dokonce koupel v Atlantiku!Pocasi slunecne,silny vitr do zad a 13 stupnu.Uz mame 68 km a jeste neco dame,uvidime,kde budeme nocovat.Je to nadhera!H.

18. [20]: Musel jsem si to hned najít,kde Hubka svěřil své týrané tělo vodám Atlantiku..

19. pí.Houbičková29. června 2018 v 23:20

Ahojky, posílám fotky z dneska. Zase je to dost kýčovité. Ale desna zima. Děti jely cely den v čepici a mne se Petr směje, ze vypadam, ze jdu z běžek :).Dnes varily děti a bylo to prima. Zdravime moc. P

20. Ahoj bracho,tak vcerejsi mise zpet k autu dokoncena,super.Potom autem Sundalsora a Oppdal a po paterni E 6 na jih do Hjerrkinu.Auto odlozeno u nadrazi a my jeste asi 3 km kolmo po sotoline smer Snoheim.Spime v tundre v 1100m a dnes bychom meli dojet kolmo 13 km na Snoheim do necelych 1500 a pak pesky mozna az na Snohettu 2286,nejvyssi horu Norska mimo pohori Jotuheimen.Uvidime,pry je tam hodne snehu a my mame nizke botky.Tesim se,je azuro.Mej se H.

21. Ahoj brašule,moc pěkně se to čte,jste borečci!Držím palce,ať Snohetta vyjde,i když členem našeho týmu dvoutisíckářů jsi za zásluhy již dávno A když nevyjde,tak párky to večer spraví,i když stylovější by bylo to nealko na vrcholu s týmem,když máš dnes ty narozky..všechno nejlepší,Houbičko!

22. Moc hezké čtení a nádherné fotky...A také vše nejlepší k narozkam..

23. [25]: Diky bracho,jsme na Snoheimu a koukame na ni,je to monument!Snad to dame,mam v batohu pripravenou vrcholovou Plznicku...Azuro cely den,bacha na upal...H.

24. Vrchol dobyt!

25. Ahoj bracho,vcera rano v Hjerkinu dohodnut 4 denni trip,stalo to trochu premlouvani.Vcera pohodova jizda udolim Foldalen,vpravo zasnezene vrcholky pohori Rondane.Dojeli jsme do kempu v Grimsbu.Dnes dojeti udolim do Alvdalu a proti proudu Glamy na Tynset a Tolgu.Zitra snad hornicke mestecko Roros,v Glamos by se to melo zlomit a udolim reky Gaula bychom se meli ve ctvrtek dostat k Storenu,kde bych mel v patek sednout na vlak a dojet do Hjerkinu pro auto,tak snad to vyjde.Pocasi ma byt nadale polojasne a teple,pres den 20 az 23 st.Po vyletu na Snohettu mame vsichni pripalene cumacky.Mej se Houba team.

26. Ahoj bracho,tak pokracujeme v krasojizde.Dnes nadherny Roros s osobitym hornickym duchem,odpo nasledne navsteva dolu na med Olafsgruve,byl to zazitek.Ted uz za sedlem a jedeme podel Gauly dolu.Pocasi stale slunecne,byt ve stinu chladnejsi,okolo 18 st.Uz jsem 10 noci nevidel tmu,je to bozi!H.

27. pí.Houbičková5. července 2018 v 2:26

Ahoj,posílám fotky dnes z muzea v Rorosu.Zdravíme .

28. Ahoj bracho,tak trip vcera dokoncen,skoncili jsme v kempu v Storenu.Ja ted ve vlaku do Hjerkinu,odpo v planu prohlidka Trondheimu.Je tu nadherne!H.

29. Tak vystupuju v Hjerkinu,vse okolo v mracich,sice neprsi,ale jen 9° a fouka,Snohettu jen tusim v dali..meli jsme neskutecne stesti na pocasi.H.

30. Ahoj,tak zdravime ze Svedska,jsme kousek za hranici,spime na divoko za Storlienem.Dnes bychom se chteli podivat do Are,nejvetsiho strediska alp.lyz.,Zahrobska se tady stala mistrini sveta ve slalalomu...A potom nejaka cyklistika kolem jezer,pokud pocasi dovoli,v noci prselo.Vecer kemp,je fotbal SWE-ENG!H.

31. [34]:Heja heja,Swerige Zdravím celý Houbatým do provincie Jämtland..ano na MS 2007 se ještě pamatuju,soupeřem při kandidatuře bylo Val-d'Isére a Lillehammer.Na co se už nepamatuju,to jsem se zrovna narodil,bylo ještě místní MS v alpském lyžování v r.1954 Vy budete koukat na Russia 2018 a já na prolog Tour de France 2018

32. Ahoj Fando,posíláme pozdrav z městečka Mora.Právě jsme opustili Vasamuseet,počasí zase krásné.Mějte se,všechny Houby.

33. První odpoledne mého rodinného teambuildingu byl v Jeseníku věnován zběžné prohlídce lázeňského areálu,procházce po místech ještě docela nedávno tak důvěrně milých,ochutnávce pár pramenů m.j.Jitřního i Večerního,které se nabízely cestou na Ripperův kámen pod vrcholem Sudničního vrchu.Kámen zde byl položen r.1890 na počest Jana Rippera/1830-1912/,zetě Vincenze Priessnitze.Ripper byl dlouholetým předsedou Moravsko-slezského sudetského horského spolku/MSSGV/.

34. Ahoj,tak se hlasime z jihu Svedska,vcera dest,tak jsme to vyuzili k presunu na jih,noc nadivoko asi 100 km pod Jonkopingem,ted po koupani v mori,balime to na plazi a hura do Trelleborgu na trajekt,v 16.30 nam to odplouva do Rostocku,22.30 budem tam a pres noc domu.Uz se tam tesime.Tak zatim H.

35. [38]:Ahoj Houbičky,my se zase tesime na vas Jsem rad,ze vam vse vychazi.Ja treti den v Jeseniku,dnes poprve od rana prsi,ale jsem tu bez kola,tak to neva,i kdyz uz abstak citim Na vode bez morske nemoci a na pevnine bez tlaceni prejeme s Radkou z milovaneho Jeseniku Ahoj F.

36. Ahoj,tak jsme prepluli Balt,roztlacili auto a nakonec stastne pristali v Sedlcankach.Bylo to krasne,byt narocne.H.

37. [40]: ahoj doma,jste borci!!Já se zrovna probouzím v uplakaném Jeseníku,ale u mžiku budu fit:u okna sokolskou sestavu,ledovou sprchu,ovesné vločky a vyběhnout Muzikantskou stezku do areálu #ShutUpLegs#DontGiveUp Tak to dospěte a pozdravuju tým.Ahoj F.