Vítr,slunce,tornanty

Vítr,slunce,serpentiny..

V duchu této jednoduché trojčlenky jsem si dnes odjezdil svůj pravidelný trénink,a i když jsem ještě cestou vlakem do Nýrska nevěděl,kterým směrem se vydat,jestli do Bavor či Pošumaví,tak nakonec rozhodlo lepší počasí a méně mráčků na tuzemské straně hranic..inu,přece dnes začalo astronomické léto,ne?
Trasa:Nýrsko-Chudenín-Zadní Fleky-Pomezí-Nová Ves-Kdyně-rozhl.Koráb-Koloveč-Srbice-Merklín-Dobřany-Plzeň 93km.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1652874388

Hodná kobylka,poslouchá na slovo..farma a penzion na samotě St.Leonhard cestou na Zadní Fleky.


Malá ochutnávka před Korábem-vyhlídková věž v Nové Vsi u Kdyně,malá,skromná,soukromá,ale vstup volný.Dřevěná věž,vysoká 7 metrů,byla postavena v roce 2012 v místě evropského rozvodí.Po zdolání 23 schodů máte možnost spatřit panorama přilehlé části Šumavy,jak říká infopanel.Potvrzuji,.překonal jsem strach,skoro po žebříku 2x vzhůru do nebes a vysílače Hohen Bogen přímo přede mnou.



Z Nové Vsi hluboce klesnete do Kdyně a když vidíte tu hradbu lesů nad městem se špičkou vysílače/rozhledny,tak je vám jasné,že se tam asi po rovině nedostanete.
Tornanty/serpentiny jsou kompletně skryté v hustých lesích PP Hora,vzrostlé buky tvoří skoro tunel,kterým stoupáte vzhůru,zatáčky na sebe krásně navazují,slabý provoz,nádhera!Bál jsem se zbytečně,více mne potrápila zelená tur.cesta z rozcestí přímo vzhůru k horské chatě Koráb.Tam nikde nikdo,v chatě jsem vyrušil jen pí.výčepní,odměnu jsem si vychutnal v klidu a o samotě.
Takhle to vypadalo na mapě v mobilu..


..a tady v té samé serpentině v reáluÚžasný.


Tady zase po zelené k rozhledně a horské chatě Koráb a konečně odměna!!

Komentáře

  1. Chlumec nad Cidlinou..ne,v Chlumci jsem nedopadnul jako místní sedláci,jen jsem promoknul na kost.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Škoda,Tony,měl jsi jet se mnou!Já dnes jen vítr,slunce,bez deště..a ty tornanty

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Domů jsem přijel jen ve větrovce naostro.Dres byl vyždímaný v brašničce .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat