40:15,set,game Geisler

Do Wimbledonu daleko,na Lokomotivu Plzeň blizoučko..

Je to tak,na travnaté kurty All England Clubu to dnes nestihnu,ale na antukových dvorcích plzeňské Lokomotivy jsem na kole z domova za 5 minut..a proč zrovna tam,když z turnajového pavouka znám jediného hráče? Inu,do Plzně se vrátil opět odborářský tenisový turnaj Matky Dráhy a po dvou letech tak máme vzácnou příležitost vidět na zdejších kurtech i Železného Karla-zkusím oželet tedy i o několik hodin kratší pobyt v Jeseníkách a spěchám domů.
Pár paparazzi fotografií zpoza/a dírou v plotě,když Karel ještě nevěděl,že už jsem přijel..za tyhle bulvární metody se omlouvám.







Měl jsem tak dnes vzácnou příležitost porovnat tenisový vývoj našeho veterána během posledních tří let od roku 2015,kdy jsem při našem prvním pobytu v rakouském Wertschachu velice rád pochytil alespoň malou část taje tenisových kouzel..Každopádně příjemně strávené odpoledne,které narušila snad jen nenadálá bouřka z vedra,která nás vyhnala při čekání na další zápas ze zahrádky restaurace dovnitř sálu,neboť jinak ochotná servírka odmítla nosit z kuchyně jídelní talíře a půllitry s deštníkem v ruceÚžasný.

Komentáře

  1. Fando,už uháním Západním expresem do Phy.Svůj poslední zápas jsem těsně prohrál 4:6,4:6,sprcha,večeře,malé pivko a odchod na vlak.Dík za fotky a nabídku noclehu,nepočítal jsem s tím a už něco mám,dobrou .

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Škoda,že jsi nepobyl,ale i tak to bylo prima odpoledne ,dík a ahoj.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat