Brdské drncání

Bez správného náčiní utrpení..

Trasa:Plzeň-Losiná-Šťáhlavy-Kornatice-Mešno-Příkosice-Vísky a chtěl jsem pokračovat obloučkem směr Borovno a Nové Mitrovice přes Blovice domů.V Hořicích mne ovšem zaujal turist.rozcestník k Padrťským rybníkům 6km a hlavně nová lesní asfaltka stejným směrem.Nechal jsem se nachytat,silnička ale končila za posledním domkem vísky a pak již jen 6km utrpení po rozmlácené cestě,plné kamenů,děr..místní znalci jistě potvrdí kvalitu cest v tomto regionu..pokračoval jsem po tzv.Míšovské cestě na rozc.Na Trojúhelníku a konečně sjel k Hořejšímu padrťskému rybníku..silničku jsem v duchu stokrát litoval a zadek neměl kdo pofoukat,tak skoro celou cestu na stojáka.Ani cesta ven ze zajetí Brd nebyla cesta růžovým sadem-přes bývalou Padrť vystoupat pod Palcíř a přes Kolvín do Skořic-minout kvůli objížďce Mirošov a v Příkosicích se připojit na přibližně stejnou cestu zpátky do Plzně 83km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1680506153

Mešno..na vrcholu stoupání již vykukuje věž místního kostela.



V aleji..po červené k Dolejšímu rybníku.




Nenechte se uchlácholit zdánlivou idylkou..druhy cest se pravidelně střídaly:asfalt-kostky-asfalt-rozbitý asfalt-šotolina šedá a červená-hlína-jen díry bez asfaltu-kostky pod zbytky asfaltuÚžasný.

Komentáře

  1. Ahoj Fany, to je fajn, že pod Brdy je stále klid a vše při starém. Já se hlavně se potřebuji doléčit. Od pondělí totiž chceme stoupat ve  velehorách u východních sousedů .Sestava osvědčená, s Vlkem. Chceme na Furkotský štít, protiskluzy mám připravené .

    OdpovědětVymazat

Okomentovat