Do Kdyně na kofolu

A užít si serpentiny..

Trasa:Plzeň-Dobřany-Merklín-Koloveč-Němčice-Kdyně-Mezholezy-Poleň-Chudenice-Křenice-Merklín-Dobřany-Plzeň 130km.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/1672229522

Kdyně-Hájovna..samotné koupaliště moc ne,ale dřevěné boudy,plata na opalování,lavičky,na dřevěném prkýnku křídou teplota vody 20°,ve stínu kiosek,opálený lázeňský švihák v retro adamkách..atmosféra jak z Rozmarného léta.Leží ve stoupání,přímo pod první serpentinou na Koráb.Přijel jsem od Němčic,musel tedy vystoupat stoupání na rozcestí Výprahy nad Kdyní/vrcholové rozcestí tří cest,které sem vystoupají od Němčic,od Mezholez a ta nejhezčí od Kdyně/,sjel jsem ty nádherné serpentiny dolů k Hájovně,odměnil se kofolou a vyjel zase ty 3km nahoru na rozcestí.Neměl jsem ještě dost,tak zase dolů ke koupališti a zase zpátky na vrchol a domů.Z Plzně sem 60km,cca to samé zpátky do Plzně.



Při druhé cestě dolů jsem si musel chvilku nuceně odpočinout,než se opět pročistí vzduch-z Kdyně asi 60 Jaw..pak jsem přestal počítat,Pionýrů a Čezet všech kubatur a serpentiny zmodraly..Úžasný.

Komentáře

  1. Dnešní den jsem prožil na drážním tenisovém turnaji v České Třebové a uspěl jsem tak na 50%.Na nádraží v České Třebové jsem zachytil legionářský vlak.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat