Kneipp vs Priessnitz 1:0

KOPkaři by možná rozhodli jinak..

Ano,vysočanští KOPkaři by dali přednost Balneoparku v Jeseníku,já ostatně před pár měsíci též,ale dnes jsem na závěr švihu vyzkoušel nedávno otevřené Kneippovy přírodní lázně na Grádelském potoce v Železné Rudě,tedy skoro za humny..a byl jsem nadšen a asi každý výlet budu končit zde.Před první návštěvou jsem teprve odhadoval,z které strany bude příjezdová cesta vhodnější,jestli od Samot,nebo od hotelu Grádl a které znám vlastně dobře obé,nakonec jsem se rozhodl pro příjezd po asfaltu až k hotelu Grádl,s kolem na rameni strmý sestup dolů po zelené na cestu a pak již pohodlně po kamenité cestě až k lázním.
Trasa dnešní malé Arber Runde:Nýrsko-Sv.Kateřina-Rittsteig-Buchetbühl-Lohberg-Scheiben-Brennes-Železná Ruda-Alžbětín 56km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1728834965

Rittsteig..hanba mne fackovala,když jsem se fotil s tímhle nápisem,zvláště v jakém jsem byl "netahavém" stavu na začátku švihu,ale prostě jsem neodolal situaci na louce,kde nornálně potkávám jen osaměle pracujícího místního traktoristu a dnes samý návěs,vztyčování cirkusového šapitó,budování ohrad a "škatule,škatule hejbejte" se s maringotkami.


Nedávno otevřené Kneippovy přírodní lázně na Grádelském potoce.


Tak jdeme na to..Úžasný.



Tři,za sebou následující bazénky s různou hrubostí masážních kamenů..nohy mám nyní jak batole.Nebýt přepršek,tak se snad vrátím a dám si ten Arber ještě 3xÚžasný.

Komentáře

  1. To je paráda..to tady na Lužnici tedy nemáme .Musíme se tam taky někdy vypravit.Jinak tady na řece klid,málo lidí i cestou v kempech.Vody moc není,ale jede to,jen na jezech občas přetahujeme.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Určitě se sem přijeď podívat,ale loď s sebou neberte-Grádelský potok je nesjízdný     

    OdpovědětVymazat

Okomentovat