Něco na zahřátí

Jen tak kolem komína..

Dnes něco malého po obědě,tak na 2-3 hodinky,jen na zahřátí před první etapou právě začínající Tour de France.
Trasa:Plzeň-Černice-Šťáhlavice-Kornatice-Kakejcov-Mirošov-Veselá-rozhledna Kotel-Veselá-Mešno-Kornatice..v místní hospůdce/kulturním sále jsem si po minulé dobré zkušenosti poručil malinovku.Oproti poslední návštěvě jsem si jí ale nevychutnal ve stínu rozložité lípy,ale nalil na zbytek cesty do bidonu.Výborná,ale mírně perlivá,takže vždy po pár stovkách metrů se láhev natlakovala a jemnou sprškou mi osvěžila kolínka.Žádné vychutnávání se tedy nekonalo,po chvíli jsem raději vypil tikající bombu na ex,ale domů jsem stejně dojížděl za vytrvalého bzučení neodbytných much a vos-Šťáhlavice-Nezbavětice-Losiná-Plzeň 70km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1686617074


Od parkoviště u hlavní silnice Veselá-Rokycany je to po modré turistické asi 2km,cesta příjemně stoupá a sjízdná krokem i na silničce až k turistickému odpočívadlu cca 300m pod vrcholem-tady už jen hrubá šotolinka a stojka přímo vzhůru k patě rozhledny,34x28 a stejně hrozně blbej pocit,že se přetočím na záda,když je člověk zacvaknutý v pedálech a přední kolo se zvedá..



Nádherný kruhový výhled,podrobně popsané info panely s geografickými údaji..vybral jsem namátkou západní směr s mými šumavskými oblíbenci..


..a to samé v dnešním reálu.Na obzoru opar,dole se práší za traktorem,trochu to bude nyní klouzat dolů v tretrách po kovových schodech,ale jinak chutný zákusek po sobotním oběděÚžasný.

Komentáře

  1. Ahoj Fando,dnešní den byl prima.Dopoledne na kurtu,po obědě na kole-Kostelec n.L.,St.Boleslav a další v Polabí--80km.Právě se noříme do bazénu. Ahoj "slaměný vdovče" 😁

    OdpovědětVymazat

Okomentovat