Slunce,vedro a vítr

A dobrý konec na závěr..

V Jeseníku prý už dva dny leje,tady ale ne..
Trasa:Plzeň-Třemošná-Zruč-Kaceřov-Kozojedy-Plasy/Babina-Obora-Horní Bříza-Třemošná-Horní Bříza celkem 2x-Plzeň 90km...to zmíněné 2x musím vysvětlit:V Horní Bříze jsem se stavěl na kofole ve Sportbaru Na Růžku.Osvěžen oblíbeným nápojem jsem odjel,sjel serpentiny dolů do Třemošné a až tady jsem si uvědomil,že mi chybí na nose brýle..samozřejmě cyklistické,ne?.Přesně jsem si pamatoval,že jsem si je na zahrádce odložil na lavici vedle sebe,tak jsem to otočil a těch 8km zase vystoupal s malou nadějí do H.Břízy-a na zahrádce jako by se zastavil čas:tři štamgasti v rohu nad stále stejným pivem,znuděná servírka opírající se o futro a moje brýle na lavici-naštěstí nebyly na pod stolem vidět a tak na mne tu půlhodinku počkaly..je to mimochodem pěkně na videu vidět,jak to v Třemošné otáčím a kvačím s malou nadějí zpět.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1710776871

Přírodní park Rohatiny-pás lesů kolem Kralovického potoka,který se vlévá u Borku do řeky Střely a ohraničený Kopidlem,Kozojedy,Lednicí a Kočínem.

Komentáře

Okomentovat