Volný den?

Rest day, LeTour 2018..

Včera na Tour volný den,tak vzhůru do lesů,vod a strání,otlačovat si zadek na kole a ne při televizních přenosech! Od rána v Plzni ale zataženo,pár přeháněk a tak morálu moc nebylo.,děkuji proto Černochovi a jeho rannímu lakonickému zhodnocení situace:"..je to přece jen voda,Fáno",které mne se zpožděním do sedla dotlačilo a protože se zlepšenému počasí nakonec skoro nedalo nic vytknout,tak mne ty 2-3 přeháněčky cestou skoro nerozhodily.
Trasa:Plzeň-Třemošná-Zruč-Kaceřov-Žihle na kofolku/brýle jsem nezapomněl,nebojte/-Rabštejn nad Střelou-Manětín a nahoru/dolů lesy Přírodního parku Manětínská-Zahrádka-Úněšov-Všeruby-Třemošná-Plzeň 151 km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1722759491
Manětín..


Profilově včerejší trasa již trochu připomínala dnešní první z etap v Pyrenejích,nahoru/dolů..


Konečně i boží muka s jiným,než sakrálním motivem..tady jsem byl docela na vážkách-obrázek nese podpis Brunovský a jediného autora tohoto jména znám jen bývalého významného slovenského ilustrátora,tvůrce československých známek i rozměrnějších obrazů,Albína Brunovského,který jak jsem se dočetl ilustroval i díla Gogola a Andersena a vynikal i drobnokresbou na dřevě/!!!/..ale bohužel jen hezká shoda jmen,podpis nese letopočet 2017 a mnou zmíněný autor zemřel myslím již v roce 1997.



Komentáře

Okomentovat