Další Arber Runde

Z Nýrska ale opačným směrem..

Nahoru na kopec opačným směrem,chtěl bych dodat..v převážné většině výletů jezdím pod Gr.Arber na bavorské straně z Lohbergu,ale dnes jsem z Nýrska zamířil kolem Nýrské nádrže Hamerskou cestou a užíval si lesů stínu a malého provozu-to vše se změnilo mávnutím kouzelného proutku na Špičáckém sedle a pak celý den karavany motorkářů a cestou domů i víkendové návratové kolony chatařů a chalupářů a často ani nepomohlo uhnout na velmi vedlejší cesty..překonal jsem sice dnes svoji tradiční nechuť k víkendovým švihům,ale příště již asi nepodlehnu svodům počasí a dálek a spolehnu se na mé oblíbené výjezdy v pracovní dny.
Trasa:Nýrsko-Hamerskou cestou nahoru na Špičácké sedlo-Alžbětín a nahoru na Brennes pod Arber-Berg-hotel Kapitän Goltz-zpátky Brennes-Alžbětín-úmorný výjezd na Gerlovu Huť-bývalé Zhůří-Keply-Svinenský vrch dnes naštěstí směrem dolů-Nemilkov-Čachrov-Strážov-Klenová-Janovice n/Úhlavou 110km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1767295565
Údolní nádrž Nýrsko..tak která modrá je hezčí?


Hamerskou cestou na Špičácké sedlo..


Brennes..taky dobrá modrá.


Tak a copak si dáme?..z Brennesu pár kilometrů serpentin dolů směrem na Lohberg k Berg-hotelu Kapitän Goltz,směrem,kterým obyčejně jezdím opačně a nahoru.Místní kuchyni jsem neochutnal,jen Osser Radler na terase,a pak zase zpátky pod Arber.



Když jsem vjel do "nížin" k Janovicům,tak se k provensálsé modré přidaly i barokní obláčky..tady bych asi Perseidy ráno viděl stěží.

Komentáře

  1. Od soboty začala moje čtrnáctidenní dovolená a myslím,že pěkně

    OdpovědětVymazat

Okomentovat