Janovická runda

Dnes bez Karla a na silničce..

Možná jsem mohl použít ten samý podtitulek,jako pod minulým článkem,protože půlka dnešního výletu přesně kopírovalá/..mimo odbočku do Velhartic/středeční výlet s Železným Karlem a opět využívala lesů stínu,ale na Gerlovce jsem se rozhodl dnes vynechat návštěvu u p.Kneippa a zabočením vpravo na Hofmanky jsem započal vytvářet pomyslné kolečko a vracet se zase zpátky do Janovic n/Úhlavou,kde jsem dnes startoval..po sjetí do Nýrska už to taková pohoda nebyla a sluníčka jsem si opět užil víc než dost.
Trasa:Janovice n/Úhlavou-Klenová-Strážov-Čachrov-Velhartice-Keply-bývalé Zhůří-Gerlova Huť-Hofmanky-Špičácké sedlo a po Hamerské cestě do Nýrska-Bystřice n/Úhlavou-Janovice-Bezděkov u Klatov-Janovice n/Úhlavou 101km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1753892913
Jeden z exponátů Sochařské trasy na zámku Klenová.


Začínají serpentínky z Lehomu na Strážov..


Hrad Velhartice.



Bývalá chata Jana Wericha na břehu říčky Ostružná se stala součástí Naučné stezky Velhartice..ale s možností jen nahlédnout celkovým pohledem z modré turistické trasy přes říčku,chata je v soukromých rukou.




Vodní nádrž Nýrsko.

Komentáře