MTBO Jesenice

Ale já jen jako zapálený fanoušek..

Po šumavské Arber Runde měl být včerejšek věnován jen relaxu a případně malému protočení nohou,ale večerní zpráva vše změnila..psal mi Michal,syn Železného Karla,že zrovna zahajuje,jako jeden z vedoucích,již třetí ročník juniorské MTBO přípravky-orientačních závodů na horském kole,kterým se již dlouho intenzivně věnuje.A kde?..tady je důležité věnovat pozornost oznámení ve zprávě:Jesenice u Rakovníka-Sklárna-Žihle.Není to daleko od Plzně,cca 60km,jezdím často kolem při výletech na Manětínsko a bude příjemné překvapit rychlonávštěvou Michala a večer fotkou i Železného Karla.
Trasa:Plzeň-Třemošná-Žihle-Tis u Blatna-Žihle-Mladotice-Horní Bříza-Třemošná-Plzeň 141km.
Video se záznamem trasy:https://www.relive.cc/view/1769962183

Dojel jsem k rekreačnímu zařízení Sklárna,v kiosku si dal kofolu a poptal se v recepci po osazenstvu-protože o skupině cyklistů neměl nikdo ani potuchy,tak jsem poslal Michalovi pár esemesek o situaci a jel se projíždět kolem areálu.Už jsem to chtěl vzdát,ale potkal jsem skupinku cyklistů a cyklistek s mapníky na řídítkách a když jsem se poptal po vedoucím,tak jsem byl odkázán na opačný směr s tím,že jel s ostatními někam nahoru.Mezitím přišla zpráva,která vysvětlovala ten info zmatek,proč ve Sklárně o skupině nevěděli-tým je ubytován v Jesenici, do lesů PP Horní Střela kolem Sklárny jen dojíždí trénovat a využívat ohromných možností vyžití a nabytí zkušeností při práci s mapou atd.Projel jsem křížem krážem přes Tis a Kračín celý region,vrátil se spodním vjezdem zpět do areálu Sklárny a věděl,že na příští běh tréninkového kempu se přihlásím taky-zlepšení práce s mapou bude namístě,s Michalem jsem se nepotkal..tak setkání někdy příště,ale už to nebude takové překvápko,jaké jsem si vymyslel včera.
Na závěr alespoň pár Michalových fotek ze zahajovacího dne kempu.