..231,232.233 ?

Dnes ale beze mne..

Dnes slavíme Světový den turistiky a cestovního ruchu,a zvláště tu první disciplínu jsem dnes chtěl oslavit výletem s Ivánkem a Senošem,neboť Ivánkovo portfolio zdolaných tisícovek stále nenasytně bobtná-dnes možná dospěje již k číslu 233 !,ale Ivánkova lovecká družina vyrazila ráno mimořádně beze mne.Již od Třeboňských výletů mne trápí nalomená záda,a i když jsem včera večer čekal do nejzazšího termínu,tak jsem stejně musel účast telefonicky odvolat.Mrzí mne neúčast a trápí nehraný smutek kamarádů,ale i přes Senošovy vzlyky jsem z něj stejně alespoň vymámil slib,že zkusí poslat foto z každého vrcholu.
Jestli tady dnes někde mé osiřelé kamarády potkáte,pozdravujte..dnešní trasa začíná výstupem na Vysoký hřbet 1078m,pokračuje přes Kochánovský vrch 1004m a ještě máte šanci zastihnout Ivánkovu loveckou družinu na Javorné 1090m.Pak už jen zase na vysočanských perónech..

.

Úspěšné zakončení včerejší trojčlenky-zápis do vrcholové knihy na Javorné 1090m-a nyní již jen spěšný sestup do stejnojmenné vesnice,nenechat si ujet plánovaný bus do Klatov a vlak do metropole.Ivánek si stále pevněji buduje pozici jednoho z premiantů prestižního webu Tisicovky.cz,ale neusíná na vavřínech..vlastně jen po dobře vykonané práci cestou domů..neboť další výzvy čekají.Dobrá práce!


Komentáře

  1. Tak Tony,neboj,ráno střídání bude!

    OdpovědětVymazat
  2. Senoš asi žije taky ve všeobecně užívané představě,že my senioři máme stále fůru času,přes den se chodíme bít o vozíky do Penny marketu,v noci zase stejně jenom couráme na záchod 😎,takže mne "vycukal" až do půl třetí,kdy jsem to už nevydržel a usnul.Fotky přišly dnes ráno,oba včerejší aktéři jsou opět spolu,tentokrát zase na vysočanských perónech.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat