Gr.Arber

Mlha všude vůkol..

Dnešní trasa: Plzeň 5:20h vlak-Alžbětín 8:02h/0 km-Eisensteinemühle a po Wanderweg 7 na Arberhütte, kde jsem odbočil na zasněženou zelenou a vzhůru na Gr.Arbersee 9:20h/6,3km-od jezera asi kilometr po žluté, která nakonec zmizela a před největším stoupáním zůstaly jen stopy od sněžnic, které si to namířily nejdříve v trase mapového podkladu, ale po zdolání vrcholu Stallriegel 1232m pokračovaly zcela mimo žlutou a protože jsem si chtěl v hlubokém sněhu zachovat alespoň nějakou stopu, tak jsem při občasném kontrolování mapy zdolal přímým výstupem kolmo na vrstevnice skalnatý pás Gr.Seeriegel, abych nakonec vylezl přímo k Arberkapelle pod vrcholem Gr.Arber 11:28h/10,5km-po Wanderweg 9 podél sjezdovek pod mlhovinou ze sněžných děl dolů a dolů do Brennes 12:30h/14km, kde jsem pomalu začal spekulovat s časovým příslibem dostihnutí vlaku v Alžbětíně, abych nemusel dvě hodiny čekat na další spoj a tak opět přímo dolů po Gläserner Steig do Neuhütte, kde se stezka napojuje na krásnou serpentinu silnice z Alžbětína na Brennes, kterou tak rád jezdím nahoru i dolů.Pak už tedy s častým pokukováním po hodinkách jen indiánským během po asfaltu do Alžbětína a s krásným finišem na nádraží 13:40h/21km..vlak odj.14:02h.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/2016597417






Arberkapelle..ve vrcholových partiích kolem metru sněhu, takže jsem nejen po pás zapadal, ale naopak i po kolenou prolézal bludištěm kolem špiček smrčků, než jsem se dostal na vrcholÚžasný..sláva stopě od sněžnic, mapám.cz a sluchu, protože jsem stále slyšel na pravé ucho vrčení sněžných děl nad sjezdovkou u výstupní stanice lanovky těsně pod vrcholem, které mi pomáhalo v mlze jako pašerákům klapot mlýnského kola na blatech v Králi ŠumavyÚžasný.



Na vrcholu kvůli mlze žádné výhledy, tak se musíte spokojit jen s obvyklým selfíčkem nakonec a dvojicí dalších, které dokumentují vývoj omrzlin, které se roztekly v teple kupé až někde u Klatov..Úžasný


Komentáře