Kolem Obrovce křížem krážem

A já to tu mám přitom tak rád..

Ta Kubova Huť je pro mne v poslední době nepřejícná-minulá návštěva..ta ještě pěší, problémy s NAD dopravou ze Strakonic a ta dnešní, už běžkařská, taky začala ve Strakonicích mírně kolabovat. Motorák GWTrain Regio na obrat zpět do Volar má 20min zpoždění, mezi Vimperkem a Kubovkou jsou popadané stromy, tak nás strojvedoucí straší opět NAD z Vimperka. Naštěstí z Vimperka odjíždíme do kopců jako první po prořezávce, tak jen přijatelné zpoždění..no, odjíždíme..odjíždím jen já a strojvedoucí, ve vlaku nikdo jiný necestuje. V Kubovce 40cm nového sněhu, v průsecích naváto i 60cm a stopy žádné, stále mírně padá a fouká.
Trasa:Kubova Huť, žst.-rozcestí pod Světlou horou-Švajglova Lada-přes Bukovec na rozcestí Pod Kamennou a to byl bod obratu, cíl v původně uvažované Borové Ladě jsem vzdal a otočil zpět a projel si několikrát křížem krážem okruhy na Obrovci a Šeravě-Kubova Huť, žst. 24km.
Video se záznamem trasy: https://www.relive.cc/view/2066577562

Osamělost přespolního běžkaře..příští zastávka Kubova Huť.



Přejedu zapadanou a ztichlou sjezdovku na nástupní místo do stopy, ale je tu opravdu jen ta cedule. V noci napadla bílá peřina, stopy zmizely, tak dnes jen DIY..Udělej si sám, Fanoušku! Musím se smát-lyže zanořené hluboko v prašanu nejsou vůbec vidět, holeněmi jen hrnu ten 40cm sloupec sněhu, ještě že nemusím hledat cestu, jsem tu po několikáté.


Cestou popadané stromy či větve, hlavně v okolí Světlé hory nad pramenem Volyňky..tuhle jsem zvládnul, tu předešlou jsem musel obejít okolním porostem.


Celou cestu nepotkám živou duši, až při návratu z rozc.Pod Kamennou potkávám další dva dobrodruhy, ale když jim říkám, že stopa..moje stopa..končí po 50m na rozcestí, tak jsou trochu rozladění Úžasný. Ve vlastních stopách tedy zpět a až na Obrovci potkávám ještě dvojici starších manželů a po chvíli i běžkaře se psem, takže využívám i stop jejich a završuji misi několika okruhy kolem Obrovce.Zpátky do Kubovky, vlak skoro včas, jen ty boty úplně mokré, ale..jak vidíte, tak jsem byl dnes stejně happy Úžasný.

Komentáře