Gr.Arber Runde IV.

Dvakrát přes Arber..

Včerejší trasa: Klatovy žst. - Janovice n/Úhlavou - Nýrsko a kolem nádrže na Zadní Hamry - Špičácké sedlo - Bayerisch Eisenstein - Brennes a lanovka pod Arberem - sjezd do Regenhütte a zde otočka a opět zpátky vystoupat k lanovce. Cesta je delší o 3km, než ta z Eisensteinu/7km a připadá mi i o něco těžší - Brennes- Alžbětín - Špičácké sedlo a už ne do Nýrska příjezdovou cestou přes Zadní Hamry, ale po hlavní přes Hojsovu Stráž. Prvotním důvodem byla snaha nenechat se předjet autobusy NAD z Alžbětína do Nýrska a tím pádem odvrátit riziko ujetí vlaku z Nýrska, takže ze sedla spíše horská časovka a neustálé ohlížení a vyhlížení dotahujících se autobusů..stihl jsem to, ale nastupoval jsem v Nýrsku úplně vyšťavený - Nýrsko žst. 112km.


Počasí zatím stále cyklistice přející, jediný včerejší mráček, který se ale vzápětí rozplynul, jsem zaznamenal přímo nad vrcholem.


Brána do biatlonového areálu Hohenzollern Skistadion, jen několik desítek dálkových a výškových metrů od Arbersee.




Brennes..poslední pohled a zpátky domů. Nějak se po zimě nemůžu poskládat na letním kole..chvílemi dlouhé, pak zase krátké a nízké. A ty nohy..po rodinném pěším výletu do Vodňan odmítají šlapat kulatě Úžasný.



Hojsova Stráž..v zimě již tradicí alespoň jednou za sezónu podívat se k orloji na běžkách, včera jsem neodolal ani na kole a na vteřinku přerušil "útěk" před autobusy Úžasný.

Komentáře