Deštivá bleskovka

Šumavské překvapení nevyšlo..

V půl osmé ráno mne vysazuje bus NAD na Špičáckém sedle..vyndavám kolo do deště a ještě stačím zaregistrovat udivené obličeje asi tří cestujících za zapařenými okny..ano, vybral jsem si ten nejhorší den ze všech špatných, já to přece vím, ale jindy se to nehodí. Ale tak jak Ivánek plní svůj pěší program, tak jsem dnes chtěl splnit i ten svůj cyklistický, s malým překvapením na závěr. V plánu byla trasa Špičácké sedlo - Gerlova Huť - Prášily - Modrava - Kvilda a v Borových Ladách překvapit Ivánka/..i když jsem mu něco před časem naznačil a přes Vimperk a Volyni do Strakonic na vlak domů. V 5:20h prvním vlakem z Plzně, nedbat drobného mrholení a věřit, že nebude hůře..ale bylo, celou cestu z Nýrska leje, přidala se mlha a vítr.


Po zralé úvaze jsem honbu za překvapením zrušil, s Ivánkem si sdělil aktuální povětrnostní údaje a vydal se zpátky do vnitrozemí..mlha a liják stále trvají, ale stěrače nemaje, tak alespoň pod blikačkami až do Klatov.Dnešní trasa domů: Špičácké sedlo - Hamry - Nýrsko - Janovice n/Úhlavou - Klatovy - a protože mi trochu otrnulo, tak novou trasu z Malechova nahoru na Chlumskou, Ježovy a Křenice - Ptenín - Otěšice - Chlumčany - Dobřany - Plzeň 104 km.


Mé časté návraty přes Nýrsko domů, pohledy z hráze místní nádrže nabízejí daleké pohledy na mnohé šumavské dominanty..dnes ale ne.


Úborsko zast.ČD na občerstvení..nebýt toho lijavce, tak to byl opět hezký výlet Úžasný.

Komentáře