Gr.Arber Runde V.

Trochu jsem si to natáhnul..

Včerejší trasa: Nýrsko žst. - Staré Hamry - Špičácké sedlo - Ž.Ruda Alžbětín - Brennes - Gr.Arber lanovka - Scheiben - Ž.Ruda Alžbětín - Špičácké sedlo - Nýrsko - Janovice n/Úhlavou - Bezděkov u Klatov - Melechov - Křenice - Ptenín - Chlumčany - Dobřany - Plzeň 160km.

Nýrsko..proti včerejšímu počasí jsem neměl vážnějších připomínek, jen snad pod vrcholem chladno a v lesích obecně, a protože jsem byl líný na tu chvilku se opět přioblékat, tak chvílemi trochu nonkomfort.


Masiv Gr.Arber již co by kamenem dohodil.


Mám to tady rád, sice zrovna včera všední den, ale provoz jako v plné alpské sezóně - serpentiny lákají, čili kolony motorkářů, lanovka na Arber již opět v provozu, takže parkoviště plné. Na oběd jsem si odskočil do klidu běžkařského areálu Scheiben a pak honem do vedlejších a prázdných silniček.


Rohozno u Janovic n/Úhlavou..památník padlým v 1.světové válce, hned vedle zrekonstruované kaple.

Komentáře