Dolů k řekám, nahoru do kopců

Střela a Berounka líně plynoucí, pak již jen voda shůry padající..

Dnes do údolí řek a říček, pak ale to samé zase vystoupat a to několikrát, takže trasa: Plzeň - Třemošná - Zruč - Kaceřov - Kozojedy - jen koutkem oka nahlédnout do Žihle, oželet tradiční kofolku a zahnout na Žďár - Jesenice - v dešti Krty - ve slejváku Blatno - v dešti Žihle a zase bez kofolky - Mladotice už suché silnice - Dolní Bělá - Krašovice - Horní Bříza - Třemošná - Plzeň 150km.
V Jesenici otáčím příď k domovu, na compu 80km a domů ještě tak šedesát, tak se odměňuji velkou točenou zmrzlinou, na tácku Americano, konvička horké vody a sklenka vody, pohoda v místní cukrárně pod slunečníky..než jsem dolízal a dopil, tak už mi ze slunečníku teklo za krk a počasí se začalo předvádět. Vyjížděl jsem v dešti, v Blatnu slejvák, který jsem už před Žihlí nevydržel a zajel do louky pod rozložitý kaštan, který se moc neosvědčil a když jsem po půlhodině v mírném dešti rezignovaně pokračoval, tak jsem byl na kost. Na konci louky rybník s maringotkou, majitel na mne přes hladinu plnou dešťových bublinek volá a přemlouvá, abych se raději u něj schoval, že bude pršet a pršet..i tak děkuji, neznámý dobrodinče!

Ach, ty návraty domů, když se nejdříve pečeš, pak slejvák 2x na kost, v Plzni zase kapeš vedrem a stejně to dáš..

Komentáře