Strakonická stovečka

Nahoru a dolů celý den..

Hlavním záměrem dnes bylo si projet serpentiny mezi Husincem a Prachaticemi k vodní nádrži Husinec na řece Blanici..to vše ze/do Strakonic po mně úplně neznámých silničkách. Při rodinném pobytu jsme si na přehradu vyrazili pěšky z Těšovic po modré a pak z Husince po turistické žluté k hrázi a došli jsme až dolů do Prachatic. Při cyklistickém pobytu s Železným Karlem jsme o pár dnů později kvůli nepřízni počasí výjezd neabsolvovali, takže premiéra čekala až dnes na mne. Cestovní itimerář jsem při cestě tam dodržel, na cestě zpáteční jsem ho nedodržel a trestem byla etapa těžší, hornatější a po té první padesátce kilometrů na hráz i o dost delší.
Trasa: Strakonice žst. - Čejetice - Cehnice - Bohunice - Dub - Vlachovo Březí - Chlumany - v.n.Husinec - Prachatice - Husinec - Vlachovo Březí - Čkyně - odbočka do Krušlova k Muchovu včelínu - Kraselov - Hoštice - Radošov - Strakonice žst. 120km.
Vodní nádrž Husinec..pod hrází pokračuje Blanice dále údolím do Husince.



U rodného domu Mistra Jana v Husinci vlaje spolu s naší vlajkou i ta s husitským kalichem..


Odbočka k Muchovu historickému včelínu v Krušlově byla plná těšení a očekávání, ale vybral jsem si špatný den..podívejte se tedy do Krušlova alespoň s Toulavou kamerou, a to i v dnešní zavírací den:
https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1126666764-toulava-kamera/215562221500036/obsah/421123-kruslovsky-vcelin

Komentáře