Dopolední bleskovka

S deštěm na schovávanou..

Dnešním cílem bylo trochu se zahřát před třetí etapou #BinckBankTour na Eurosportu, tak do oběda trochu kopečků. Zatímco v Belgii etapa propršela, já jsem si na Plzeňsku zahrál s přeháňkami na schovávanou a chytla mne jen jediná, bohužel zrovna ta před zamyšleným cílem v Chudenicích. Záměrem bylo poobědvat v místním minipivovaru Stará škola a otočit to domů, ale v posledním stoupání mne chytnul takový liják, že jsem to otočil čelem vzad hned a hnal do sušších poloh. Jinak docela teplo, silný vítr honil mraky, bylo se i na co koukat.
Trasa: Plzeň - Štěnovice - Dolní Lukavice - Roupov - Křenice - skoro Chudenice - Ptenín - Otěšice - Dnešice - Dobřany - Plzeň 89km.
Podařilo se i video záznamu trasy: https://www.relive.cc/view/rt10007406932 ,které jsem dnes poprvé vytvořil přímo v appce Relive, neboť starším způsobem, zprostředkovaně přes aplikaci Strava, to již pár týdnů není možné.

Komentáře