Křivoklátsko

Příště do Skryjí na Vinnetoua..

Alpský týden se blíží mílovými kroky, tak nejvyšší čas zapracovat na týmové soudržnosti a doladit podrobnosti. Včera tedy z/do Berouna na pohodu objet Křivoklátsko s Železným Karlem, třetí člen zářijové výpravy Radek byl bohužel po noční, tak jen ve dvojici.
Trasa: Beroun - Zdejcina - Hudlice - Broumy - Skryje občerstvení a otočka zpět - krásnou stoupavou lesní silničkou přes Velký vrch na Janušky - přes vrch Hřebeny se zajímavými skalními útvary hned vedle silnice/ Bedlová věž, Komáří věž, Maják/ - Kublov - Nový Jáchymov - Otročíněves - v Nižboru spláchnout prach cest - podél Berounky Beroun 77km.
Video záznamu trasy: dnes bohužel nebude,na vlak z Berouna domů jsem dobíhal na poslední chvíli, kupoval jsem ještě denní tisk v hale a na stopnutí záznamu jsem si vzpomněl až kdesi u Hořovic, to už bylo skoro 118km, takže tyhle vlakokilometry jsem nemohl samozřejmě použít.

Vlevo Skryje, vpravo Týřovice..info panel na sjezdu do Skryjí.


Restaurace Trilobit ve Skryjích točí pivo z pivovaru Chříč na severním Plzeňsku. Karlovi jejich Pazdrát 11° moc nechutnal..


..zachránil to až Bernard u Hanáka na zastávce v Nižboru.


P.S. Cestou z Berouna čtu noviny - proto jsem asi zapomněl vypnout ten záznam - a pivovar Chříč je tu zase! S uspokojením, že naše konzumace točeného Pazdráta /..Mahátma je lahvové/ nepřispěla k eskalaci sporu s indickou nadací nesoucí jméno toho duchovního vůdce, dojíždím v klidu domů Úžasný.

Komentáře