Ádié, sezóno 2019!

Nebylas špatná..

Trasa: Plzeň - Starý Plzenec - Šťáhlavy - Šťáhlavice - Kornatice - v Mirošově obrátka na Veselou - Nevid - stálý déšť mne začal trápit v lesích Přírodního parku Kamínky a Kornatický potok. Zdejší páteřní cyklostezka 2154 pro mne byla zjevením, vůbec to tady neznám, PP projíždím léta po silnici/cyklostezce 2039 a už ta mi připadá krásná, ale dnešní "objevitelská" cesta kolem hájovny Hádek, Neslivského rybníka a hájovny Kozel mne uchvátila. Škoda, že jsem nepokračoval po stejně kvalitní silničce až do Šťáhlav, neboť cyklo 2154 se od zámku Kozel velice zhorší a drncání mne provázelo až na hlavní silnici 183 z Rokycan do Šťáhlav - Starý Plzenec - Plzeň 57km.



Plzeň Koterov, ještě 2km a jsem doma..cyklo sezóna končí, na zimu si musím najít novou zábavuÚžasný.

Komentáře