Do Žihle a zpět

Mokrá bleskovka..

Trasa: Plzeň - Zruč - Kaceřov - Kozojedy - Kopidlo - Sedlec - Potvorov - obrátka Žihle - Odlezly - Mladotice - Vladměřice - Dražeň - Krašovice - Horní Bříza - Třemošná - Plzeň 118km.
Video záznamu trasy se špatně přiřazenými fotografiemi a navíc i s datem z roku 2000 !!!..asi se s touto aplikací rozloučíme:  https://www.relive.cc/view/vrqodkEGQyv

Vyjížděl jsem po osmé hodině, to v Plzni již krápalo a tak jsem trochu vyměknul, že pojedu jen padesátku, ale pak jsem jel a jel, trochu na morál a počasí navzdory, až jsem si u Žihle vzpomněl na jednu hlášku Forresta Gumpa: " Řekl jsem si, že když už jsem tak daleko, otočím se a poběžím dál", tak jsem taky otočil příď k domovu a v doznívajícím dešti jsem to dorazil zpátky do Plzně.


Čeká další dnešní stoupání, tentokrát na Borek u Piplova mlýna na řece Střele, déšť je v nejlepším, tak rukavice cyklistické vyměnit za neopreny vodácké..


Pravidelný tréninkový cyklus - t.j.+100km kolo, den volna, +100km kolo atd. Úžasnýdnes bohužel připadnul na nejdeštivější den v týdnu..cca 5h v dešti a zimě, ale jsem happy, do splnění letošního plánu zbývá již jen 476,3 km Úžasný.

Komentáře